Hva skjer med DY7001 i kveld 13/8?

Status
Not open for further replies.
ser på Avinor at Bangkok avgangen også er berørt (naturligvis med ett fly i drift)
14:50 Bangkok DY7201 Norwegian C 58C Ny tid 12:35

Da er den også nesten ett døgn forsinket. Hvordan klarer de å hente igjen det døgnet?
Blir den ARN baserte A340 flyttet til OSL for en avgang da EI-LNA settes i drift?

Motorbytte på en 787 skal være en relativt enkel sak. Maskinen ble opprinnelig designet så man også skulle kunne skifte motortype uten modifikasjoner. Dette ble imidlertid droppet, men selve prosessen skal være enkel.

Ble ikke LNA tatt ut av trafikk en dag for tidlig også? Lurer på om det ble tatt en sjefsavgjørelse på dette i går kveld ...

Stusset litt på artikkelen, Teknisk dly - greit, Crew rest - greit, men så kommer det jeg stusset på, ikke landingsslot i JFK. Er der så store slot delays inn til JFK.
Om man har sendt en delay tenker jeg da på.
Noen som kan oppklare et surrehue

Et lite sidesprang, DY1702 til Murcia står som CLD, men ikke returen? Fra OSL idag. Any 1

Last edited:
JFK har slotrestriksjoner, men har aldri hørt at en forsinket maskin er nektet ny landingsslot.

Norwegian bruker T1, og den er nattestengt for internasjonale ankomster. Andre flyselskaper løser imidlertid dette ved å gå til T4, som er åpen 24/7. Muligens en miskommunikasjon?

Elna flyr til BKK idag, fra OSL.

Enligt osl.no ska ju bkk flyget gå kl20.00.

Men om ei-lna tar den flygningen så lär ju arn-bkk imorgon 15.45 också bli försenad rejält. Mena att då läre ju elna flyga ännu en ferry till arn....

ARN-BKK 15/8 fly's med A340 fra HiFly.
EI-LNA kommer tom til OSL i kveld etter tech på ARN og flyr OSL-BKK-OSL også tom til ARN.

Takk for meg - FOR en dag! :drunk:

Andre flyselskaper løser imidlertid dette ved å gå til T4, som er åpen 24/7. Muligens en miskommunikasjon?

Negativ, dette har blitt gjort før med ihvertfall en sen ankomst.

Last edited:
Det siste jeg så før jeg forlot åstedet var at CS-TQY var klar og ble tauet til G50 - regner med at Michael fikser resten ;)

CS-TQY nu synlig på radarn som NAX7001 :)

Och EI-LNA på väg tillbaka till OSL som NAX8801, BKK-flighten verkar nu gå kl21 istället.

Last edited:
alle de tre store nettavisene er på saken, så da er ringen sluttet :-) sinte passasjerer, mangelfull info, dårlig service bla bla bla, same old same old.

Status
Not open for further replies.
Back