FlyboyKarsten
ScanFlyer Gold
Dem skulle kommet oftere ned hit. Starte nye ruter for eksempel hvis det er så sentralt, men skulle hatt Swiss på SVG også.
Dem skulle kommet oftere ned hit. Starte nye ruter for eksempel hvis det er så sentralt, men skulle hatt Swiss på SVG også.
Men vet du hvor mye Avroen tar ca 70-80 personer eller mer? Trodde dem var på størrelse med Fokker F70 i cabinen.
ikke så aller verst med 83 passasjerer. Stemmer det også at Avroer bråker/støyer en del også? Siden en kompis av far sa det etter han hadde fløyet med Blue1.
ikke så aller verst med 83 passasjerer. Stemmer det også at Avroer bråker/støyer en del også? Siden en kompis av far sa det etter han hadde fløyet med Blue1.
Lufthansa har 102 i sine BAE 146-300
Noen har seatingen 2+3 og noen har 3+3.
British Aerospace 146-200'en til Atlantic tar 83 pasasjerer.
RJ100'en tar 97, RJ85'ene tar 94 pasasjerer.
Blue1 sine RJ85 tar 84 pasasjerer.
Det kan hende at de har samme skrog, men du må jo huske at seteplaseringen og hvor mange seter det er i vært fly varierer etter hvor mange seter flyselskapet vil ha i flyet, og det har litt med om man vil ha flere seter med liten plass og misfornøyde pasasjerer eller god plass og mindre seter og fornøyde pasasjerer.11 færre passasjerer i 146-200 vs RJ85? Har ikke de to mer eller mindre identisk skrog?
Det kan hende at de har samme skrog, men du må jo huske at seteplaseringen og hvor mange seter det er i vært fly varierer etter hvor mange seter flyselskapet vil ha i flyet, og det har litt med om man vil ha flere seter med liten plass og misfornøyde pasasjerer eller god plass og mindre seter og fornøyde pasasjerer.
De fem siste RJ85 (SAJ, SAK, SAL, SAO og SAP) er alle lagret på Kemble hvor den ankom mellom 14. oktober og 25. november i fjor.
Det er riktig at OH-SAP (MSN E2394) var siste ferdigstilte RJ av produksjonslinjen på Woodford.