Re: Hva ønsker jeg meg fra SAS?
Må si meg ganske enig i Fnate og en del av innspillene om SAS. Det med spørreundersøkelsene som ikke spør om det jeg er misfornøyd med, men bare andre ting som ikke har relevante svar for meg har jeg også lagt merke til.
SAS er og blir SAS og det er stort sett hyggelig å koselig å komme ombord, kunne vært enda bedre! Hadde man ikke jaget Braathens ut døra så fort kunne de hatt mage slagere. Nå har de jo bare beholdt "Best og back" og glemt "Endelig fredag".
Skal jeg fly dem mer må prisene ned ifht. andre på en del strekninger. Jeg kan ikke forsvare 1000 kroner ekstra hver vei til ARN, når SAS flyr vinge mot vinge med DY. Jeg kan forsvare en del kroner ekstra hver vei til MUC i stedet for å overnatte og vente på DY som flyr om to dager. Er prisene jevne innen nettverkselskapene så blir det en vurdering av allianse, bonusopptjening m.v.
Har opplevd "i dag byr vi på kaffe og mineralvann, og beklager forsinkelsen" - veldig hyggelig! Enda mer hyggelig hadde vært "I dag byr vi som vanlig på kaffe og mineralvann. Ønsker du å kjøpe en liten matbit også kanskje?" Enhetlig servicekonsept over hele fjøla, evt. en liten justering for "flyginger under 45 minutter" eller noe i den duren.
Ellers funker ting greit når man booker via andre kanaler enn sas.no, innsjekk på mobil og nett er sømløst og fint så ingen problemer der. Det jeg ønsker meg er at sas.no (med familie) kanskje kunne oppgraderes, ikke i utseende, men i robusthet og brukervennlighet. Å forsøke å finne detaljer om noe er tidvis en arkeologisk prøvelse. I dag kom plutselig alle priser opp i DKK, mens tekstene var på norsk, i går kom jeg plutselig inn på svenske sider når jeg valgte ting i menyen. Og nei, dere finner meg ikke som forretningskunde på Facebook, ikke som privatkunde heller forresten.
Optintown-sakene er i samme kurven som Facebook - jeg ønsker å forholde meg til SAS, ikke til andre selskaper med egne Terms and Conditions i andre land der man kan se langt etter forbrukerrettigheter o.l.
Må si meg ganske enig i Fnate og en del av innspillene om SAS. Det med spørreundersøkelsene som ikke spør om det jeg er misfornøyd med, men bare andre ting som ikke har relevante svar for meg har jeg også lagt merke til.
SAS er og blir SAS og det er stort sett hyggelig å koselig å komme ombord, kunne vært enda bedre! Hadde man ikke jaget Braathens ut døra så fort kunne de hatt mage slagere. Nå har de jo bare beholdt "Best og back" og glemt "Endelig fredag".
Skal jeg fly dem mer må prisene ned ifht. andre på en del strekninger. Jeg kan ikke forsvare 1000 kroner ekstra hver vei til ARN, når SAS flyr vinge mot vinge med DY. Jeg kan forsvare en del kroner ekstra hver vei til MUC i stedet for å overnatte og vente på DY som flyr om to dager. Er prisene jevne innen nettverkselskapene så blir det en vurdering av allianse, bonusopptjening m.v.
Har opplevd "i dag byr vi på kaffe og mineralvann, og beklager forsinkelsen" - veldig hyggelig! Enda mer hyggelig hadde vært "I dag byr vi som vanlig på kaffe og mineralvann. Ønsker du å kjøpe en liten matbit også kanskje?" Enhetlig servicekonsept over hele fjøla, evt. en liten justering for "flyginger under 45 minutter" eller noe i den duren.
Ellers funker ting greit når man booker via andre kanaler enn sas.no, innsjekk på mobil og nett er sømløst og fint så ingen problemer der. Det jeg ønsker meg er at sas.no (med familie) kanskje kunne oppgraderes, ikke i utseende, men i robusthet og brukervennlighet. Å forsøke å finne detaljer om noe er tidvis en arkeologisk prøvelse. I dag kom plutselig alle priser opp i DKK, mens tekstene var på norsk, i går kom jeg plutselig inn på svenske sider når jeg valgte ting i menyen. Og nei, dere finner meg ikke som forretningskunde på Facebook, ikke som privatkunde heller forresten.
Optintown-sakene er i samme kurven som Facebook - jeg ønsker å forholde meg til SAS, ikke til andre selskaper med egne Terms and Conditions i andre land der man kan se langt etter forbrukerrettigheter o.l.