Hvis du forestillede dig at dette stegetermometer kunne påmonteres noget andet du havde i din bagage, så er det pludselige et spidst våben og ikke bare et uskyldigt stege termometer.
Stod jeg i et security check og så en sådan, vil jeg tage den fra dig.
Hilsen Ole
Er absolutt ikke noe jeg ville stoppet, står ikke i forbudt listen til tilsynet. Er feks ikke noe farligere det der enn en strikkepinne, som er lovlig.
Hvis jeg husker rett er strikkepinner egentlig bare tillatt hvis det allerede er strikketøy på dem. Syntes å huske dette er en av de absurde reglene i sikkerhetskontrollen. Er det jeg som husker feil eller stemmer dette?
Jag blev av med min nagelsax i Muscat för några dagar sedan, jag ger dig max 10% chans att få igenom den där. Sänd den för att vara säker.
Har du enda ikke gått over til en fly-kompatibel modell?Måtte gi fra meg neglsaksen i Nice idag, mens ledningskaoset i bunn av sekken var helt på stell...
Har du enda ikke gått over til en fly-kompatibel modell?
![]()
Om du har en bedre modell som slipper gjennom alle sikkerhetskontroller så fortell gjerne om den.Rett ved siden av lipstick'en ??![]()
Om du har en bedre modell som slipper gjennom alle sikkerhetskontroller så fortell gjerne om den.
I Europa blir "normale" negleklippere stoppet mange steder, stort sett fordi den har et metallblad over x cm.Naa foretrekker jeg aa klippe kloerne hjemme paa badet mellom slagene, men kjerringa har alltid med en helt normal negleklipper, de er godkjent i USA ihvertfall og har ikke blitt fratatt henne saa langt overseas..