Man kan da booke flights fra OSL gjennom Swiss sin booking portal. Begge SK flightene til ZRH har LX codeshare på seg og OSL er et alternativ man får opp på swiss.com. Når det gjelder SAS sine OSL-ZRH flighter er de såvidt jeg ser normalt satt opp med 736. Jeg gjorde et rask søk på swiss.com og der finner jeg OSL-ZRH som LX4689 (aka SK841) til ca 1350kr hver vei. (gjorde et søk på slutten av oktober) Grunnen til endel av Transwede flygningene er ikke nødvendigvis pga for få fly, men det ofte skyldes få passasjerer også
Når du ikke fant billigere billetter OSL-ZRH enn 8800kr gjorde du er dårlig søk.
På SAS.no finner jeg masse billetter OSL-ZRH til rundt tusenlappen, men det krever at man ser litt lenger frem i tid enn neste uke, da SAS nesten alltid er dyre når man bestiller i siste liten
Og jeg håper også på Swiss kommer, selv om jeg tviler på det, men gleder meg til å teste dem i januar.
Det vil det ikke bli selv om Swiss begynner på OSL, unntatt på eventuelle ruter med code-share. Sas.no er jo ikke noe reisebyrå, men utsalgsted for SAS