Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Originally posted by imm
Må ha vært veldig lokal den tåken. Jeg bor 10 minutter fra flyplassen, og her er det ikke antydning til tåke.
Pax betale bussen selv??? Hva mener du?
Originally posted by Hurum
Ang været så er dte vel nettopp det som har vært problemet med Torp...at det er veldig lokalt....var vel nettopp noe liknende med divertion av en KLM til Kristiansand...heller ikke da kunne været være årsaken skrev du....men tror det endte opp med at detvar nettopp det det var......så du må nok flytte nærmere flystripa ja![]()
Originally posted by KennethGS
Veldig lokalt var det nok ikke, for det var da tåke her på nordsiden da jeg la meg...
ENTO 200920Z 22004KT 130V260 9999 FEW011 SCT015 19/15 Q1012
ENTO 200820Z 24003KT 190V280 8000 FEW002 SCT005 BKN008 16/15 Q1012
ENTO 200720Z 27003KT 0300 R18/0550 FG VV001 15/15 Q1012
ENTO 200620Z VRB02KT 0250 R18/0400 FG VV000 14/14 Q1013
ENTO 200520Z 00000KT 0250 R18/0550 FG SKC 14/13 Q1012
ENTO 200420Z 00000KT 9999 BCFG SKC 13/13 Q1012
Originally posted by imm
bussen mellom gardermoen og torp betaler ikke pax for.
Ellers var ikke KLM sin diversion til Kristiansand for noen dager siden grunnet tåke.
Kraftig turbulens under unnflyving gjorde at en en ombord fikk seg "en karamell" og flyverne valgte å gå opp igjen og lande i Kristiansand istede.
IMM
Originally posted by imm
Ellers var ikke KLM sin diversion til Kristiansand for noen dager siden grunnet tåke.
Kraftig turbulens under unnflyving gjorde at en en ombord fikk seg "en karamell" og flyverne valgte å gå opp igjen og lande i Kristiansand istede.
IMM
Ja vet at det ikke var tåke...men uvær....men også i den tråden skrev du at været ikke kunne ha skylda....akkurat som i denne tråden....Jeg forsøker altså å være litt humoristisk....begge gangen du har skrevet at det ikke kan være været som har skylda...så er det nettopp det som har vært årsaken.
Bussen mellom OSl og TRF....tror ikke du forstod poenget. De fleste her inne på forumet kastet dritt mot Ryanair for at dem ikke tar vare på passasjerene når noe uforutsett skjer....men så viser deg seg altså at dem gjør det. Sjekk nok en gang tråder angående dette for 1-2 år siden så forstår du poenget mitt.
Originally posted by imm
IMM
Ja vet at det ikke var tåke...men uvær....men også i den tråden skrev du at været ikke kunne ha skylda....akkurat som i denne tråden....Jeg forsøker altså å være litt humoristisk....begge gangen du har skrevet at det ikke kan være været som har skylda...så er det nettopp det som har vært årsaken.
Bussen mellom OSl og TRF....tror ikke du forstod poenget. De fleste her inne på forumet kastet dritt mot Ryanair for at dem ikke tar vare på passasjerene når noe uforutsett skjer....men så viser deg seg altså at dem gjør det. Sjekk nok en gang tråder angående dette for 1-2 år siden så forstår du poenget mitt.
Originally posted by jb1
Ryanair er kontraktsmessig forpliktet til å transportere passasjerene til Torp, så dette må de ordne når slikt skjer. Godt å se at det faktisk gjøres også.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.