gardkarlsen
ScanFlyer Silver
Hva er sjansen for oppgradering med poeng på Singapore Airlines?
Hei
Jeg har samlet opp en del SAS Eurobonus poeng nå og det er kanskje på tide å bruke dem før SAS går konk
Nå som det er mulig å bruke poeng på å oppgradere fra økonomi til business på Singapore Airlines så er kanskje dette et bra alternativ. Jeg må kanskje til Malaysia i begynnelsen av mars men hva er sjansen for å få en oppgradering med poeng på Singapore Airlines på et A380 fly på en fradag eller lørdag? Pleier businessklassen deres å være fylt opp hele tiden eller? Og vil det være verdt de 50000 poengene som det vil koste meg? Det vil jo fra 1 mars koste det samme for å oppgradere fra økonomi til business på SAS 
Et annet spørsmål...for å kunne oppgradere må jeg ha en Y eller B klasse billett. Når jeg ser på Singapore Airlines sine websider så ser det ikke ut som om klasse er spesifisert. Hvordan sikrer jeg meg at jeg får en Y klasse billett slik at jeg har muligheten for en oppgradering?
Hei
Jeg har samlet opp en del SAS Eurobonus poeng nå og det er kanskje på tide å bruke dem før SAS går konk

Et annet spørsmål...for å kunne oppgradere må jeg ha en Y eller B klasse billett. Når jeg ser på Singapore Airlines sine websider så ser det ikke ut som om klasse er spesifisert. Hvordan sikrer jeg meg at jeg får en Y klasse billett slik at jeg har muligheten for en oppgradering?