Jeg fløy til Evenes på lørdag (med SASBRA). På fredag sjekket jeg inn på nettet og valgte sete. Vel og bra. Da jeg ankom OSL måtte jeg oppsøke en en innsjekkingsautomat for å få bagasje-tag. Også vel og bra. Men da jeg skulle levere bagasjen på "baggage drop" så måtte jeg stå i kø i 30 minutter! Da lurer jeg på egentlig hva som er poenget med å selv sjekke seg inn på automatene. Som kunde sparer mjeg jo ikke noe tid på en self check-in. Hvem tjener egentlig på det? Personen i skranken måtte uansett slå oss opp i datasystemet for å sjekke at vi faktisk skulle ut å fly, selv om vi hadde sjekket inn og hadde bagasje-tag festet på bagasjen. Hvorfor?
Jeg skjønner ikke helt logikken i denne "forenklede" hverdagen. Hadde jeg reist uten bagasje hadde det helt klart vært en gevinst, men med bagasje ser jeg ikke poenget.
CL
Jeg skjønner ikke helt logikken i denne "forenklede" hverdagen. Hadde jeg reist uten bagasje hadde det helt klart vært en gevinst, men med bagasje ser jeg ikke poenget.
CL