• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Hva er grunnen til dagens dårlige punktlighet?

Re: Hva er grunnen til dagens dårlige punktlighet?

Hvad i alverden er det interessante i at der har været en enkelt dag med problemer. .

Det var åpenbart interessant for noen, og interessant nok til at du tar deg bryet med å poste minst to innlegg om det. Det er fint mulig å la være å lese poster, hvis de er plagsomme. Evt kan du ta opp i Feedback-forumet at du synes at slike poster ikke er interessante, og ikke bør forekomme på et generelt grunnalg.

Personlig synes jeg avvik fra det normale er interessant. Og det er jo merkelig at man oppfatter det som SAS-kritikk at noen påpeker at det er et avvik fra den fine SAS-standarden på dette området !
 
Last edited:
Re: Hva er grunnen til dagens dårlige punktlighet?

Og avviket fra normalpunktligheten ser ut til å forsette på OSL i dag:
SAS 94,8%
NAX 98,6%
 
Re: Hva er grunnen til dagens dårlige punktlighet?

Og avviket fra normalpunktligheten ser ut til å forsette på OSL i dag:
SAS 94,8%
NAX 98,6%

SAS 120 5 96%
Norwegian 88 2 98%


Seriøsiteten her på forumet synker stadig lavere.:headbang

Leif Juster`s "Mooooot Normallt" burde bli oppdatert.:D

Samtidig er jeg enig i at avviket dreier seg om at Norwegian en sjelden gang prosentvis er bedre enn SAS....

:fly
 
Re: Hva er grunnen til dagens dårlige punktlighet?

Med et X antall fly ute av drift i dag så er dagens punktlighet til SAS veldig bra.
Kunne vært mye verre.
 
Re: Hva er grunnen til dagens dårlige punktlighet?

96 % er ikke så verst. Fem fly ut av drift og strømbrudd på OSL i dag. :old
 
Back
Top