Hva er god/dårlig service?
Jeg sitter å leser at det er mye snakk om god/dårlig service her inne. Er litt nyskjerrig hva man legger i det. F.eks er det god service å få en gratis kaffe eller er det kansje også bra service og få en billig billett men kjøpe kaffen selv? Er det bra service at akkurat du greier å krangle og kverulere deg til noe som bryter en rutine, mens neste passasjer som ikke er av samme "kaliber" ikke får det?
Det er ikke meningen å starte en SAS vs. Norwegian diskusjon!, mer generelt hva forventer og legger i ordet service når vi er på tur
Jeg sitter å leser at det er mye snakk om god/dårlig service her inne. Er litt nyskjerrig hva man legger i det. F.eks er det god service å få en gratis kaffe eller er det kansje også bra service og få en billig billett men kjøpe kaffen selv? Er det bra service at akkurat du greier å krangle og kverulere deg til noe som bryter en rutine, mens neste passasjer som ikke er av samme "kaliber" ikke får det?
Det er ikke meningen å starte en SAS vs. Norwegian diskusjon!, mer generelt hva forventer og legger i ordet service når vi er på tur
