Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Mulig det er jeg som er dum. Ser at det er flere som snakker om CT på SAS IC. Jeg grubler og grubler, men må til slutt bite i gresset og spørre hva er CT for noe?

Det er jo over 200 land å ta av og de fleste kan man besøke på en langhelg.Så får en se hva tiden bringer, mange av de "enkle" landene er jo brukt opp, så blir kanskje litt mer utfordring å finne nye land

Mye styres av tilbud som kommer, det er sjelden vi reiser noen steder til full pris.
 Mye styres av tilbud som kommer, det er sjelden vi reiser noen steder til full pris.Skal vi se... På tapetet står følgende moro:
- Flighter booket i F med: LH, LX, BA, CX, TG, SQ og AA
- En uke på Maldivene, Park Hyatt med egen Pool villa
- Ritz Carlton Hong Kong gleder jeg meg villt til
- Italiatur
- Australia og NZ med jobben
- 3 Mega DO charter
Ellers opprettholdes UA 1K, BMI Gold, AA EXP og BA silver på flyfronten, SPG Plat, Hyatt Diamond, IC Royalty Ambassador og Ritz Carlton/Marriott på hotellfronten.
 Har noen kikkerten  som jeg kunne tenke meg å vise hjemstedet sitt i fugleperspektiv.. Kommer ikke til å være like ivrig på flyplassamling, men vil gjerne få ENBL og ENRO i loggboka. Kanskje også en rundtur via ENFG, ENGN, ENTY og ENBB.
 Har noen kikkerten  som jeg kunne tenke meg å vise hjemstedet sitt i fugleperspektiv.. Kommer ikke til å være like ivrig på flyplassamling, men vil gjerne få ENBL og ENRO i loggboka. Kanskje også en rundtur via ENFG, ENGN, ENTY og ENBB.We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.