Hva er dine flymål for 2012?

Re: Hva er dine flymål for 2012?

Som Someone sier, beholde *G men UA , heldigvis ferdigbooket for det, men i min alder teller helsen også slik at det kan bli gjennomført :old.

Dessuten brenne av to turer til Asia i F , selvfølgelig Dividend...^_^

Takk Dag Viking. Da skjønner jeg hva CT er for noe.

Kan vel ikke si at jeg har så mange mål, men det blir vel stort sett å flakse en haug med ganger på de forskjellige mulige routingene mellom BGO og NVK/EVE. Med en del stopp innom OSL. Ellers blir det to turer i F (minst), en til Las Vegas og en til ... tja, si det. Har kjøpt poengene, så da er det vel begrenset med muligheter antar jeg.

Slenger meg på her og håper det blir litt mindre flying i 2012, men ser ut som EBG-kortet går varmt uansett.

Blir London og Dublin i Januar, Tallinn i Februar og sikkert en Stockholmstur og noe innenriks.. Dublin i Mars, Hong Kong i April, og Las Vegas i Juni.... Det er dette som er planlagt i hvertfall.

Ellers håper jeg å få flakse med storkråka i løpet av året (A380)... Av de mindre typene er de fleste allerede "tatt" og helikopter går jo i rutetrafikk fra Nice-Monaco for €99 så har tatt noen av de gitt. (Bra tips for de som vil fly helikopter til en flott destinasjon for en nokså billig penge. Monaco er gull det på sommer og høst..)

Ellers ønsker jeg alle ett flott flyår i 2012 og takker så mye for massevis av gode tips, historier og Trip Reports her på forumet. Er alltid en glede å gå inn her!

Nå skal Tallinn igjen bli utrygg med engelsk fotball på Niimeta og middag på Goodwin i kveld.. Så TRD igjen i morgen. :)

Her blir det et dempet reiseår da ETA for Sudcaravelle Jr II er 9 Jan.

Bankers er i alle fall - SAS til SIN, ALC og LHR, SAS/CO (CT i Z) til MCO, CO til Vegas og LH til HAM.

Målet er vel å få med NCE på vårparten - muligens LX.

Så mange forkortelser har jeg ikke skrevet siden marinen :D

Ikke stort som er planlagt til nå, kun T/R med QR til Bangkok i påsken. Men kan jo ikke være dårlige enn 2011, da 16 land fikk æren av å ha meg på besøk, hvor av 10 var nye på listen.

Så får en se hva tiden bringer, mange av de "enkle" landene er jo brukt opp, så blir kanskje litt mer utfordring å finne nye land

Så får en se hva tiden bringer, mange av de "enkle" landene er jo brukt opp, så blir kanskje litt mer utfordring å finne nye land
Det er jo over 200 land å ta av og de fleste kan man besøke på en langhelg.

Sant nok, og europa kan jo fylle på den listen med ganske mye.

Har nå reist til nesten alle landene i sør øst asia, et område jeg synes det er lett og trygt å reise i. Føler ikke jeg kan si det samme om f.eks sør amerika, men det er kanskje språkproblemene der så skremmer litt.

Og har enda ikke satt mine bein i afrika, så der er det også mye spennende

Hovedmålet blir å opprettholde EBG. Foreløpig er det kun planlagt en tur til BKK i januar med Swiss i C. Og så blir det nok noen jobbturer til Tyskland som vanlig + mye innenriks. Håper å få til en tur til Brasil på senhøsten...

Vel, det må være å få flydd den litt eksotiske B747-400F på ruten OSL-ICN

S

Prøve å roe meg litt ned neste år, men en ny tur i A380 og å få MD11 i lista ville vært flotte greier. Får et besøk på St. Maarten i april, det blir stas!

Kanskje man også skal betale litt ekstra for neste New York weekend og få med seg SK907?

Hva er dine flymål for 2012?

Hiver meg på denne jeg også.

Foreløpig ser det ut til å bli Grenoble i januar (skitur), Zurich i juli (sykle- tog- og bilkjøretur) og Manchester til høsten (fotballtur).

Dessuten blir det en del «småhopp» over fjellet til Oslo ifm. jobb; 4 dagsturer bare i januar, samt trolig en jobbtur til Polen i løpet av første halvår samt en nesten garantert jobbtur til SMM messa i Hamburg i begynnelsen av september.

Dette er det jeg har planlagt til nå, men det kan sikkert bli en del mer reising ifm. jobben tenker jeg.

Målet för 2012 måste vara att gå från EBG till EBB och samtidigt från FTL till SEN.

Håper på å få flydd 787 i løpet av året.

Ellers ønsker vi å prøve å få gjort følgende: San Francisco, Tokyo i F, Reykjavik, London, Amsterdam i tillegg til en tur til et eller annet sted i paradis :D Mye styres av tilbud som kommer, det er sjelden vi reiser noen steder til full pris.

Skal vi se... På tapetet står følgende moro:

- Flighter booket i F med: LH, LX, BA, CX, TG, SQ og AA
- En uke på Maldivene, Park Hyatt med egen Pool villa
- Ritz Carlton Hong Kong gleder jeg meg villt til
- 787 tur er booket
- Italiatur
- Australia og NZ med jobben, samt de faste 3 Singaporeturene
- 3 Mega DO charter

Ellers opprettholdes UA 1K, BMI Gold, AA EXP og BA silver på flyfronten, SPG Plat, Hyatt Diamond, IC Royal Ambassador og Ritz Carlton/Marriott Gold på hotellfronten.

Last edited:

Skal vi se... På tapetet står følgende moro:

- Flighter booket i F med: LH, LX, BA, CX, TG, SQ og AA
- En uke på Maldivene, Park Hyatt med egen Pool villa
- Ritz Carlton Hong Kong gleder jeg meg villt til
- Italiatur
- Australia og NZ med jobben
- 3 Mega DO charter

Ellers opprettholdes UA 1K, BMI Gold, AA EXP og BA silver på flyfronten, SPG Plat, Hyatt Diamond, IC Royalty Ambassador og Ritz Carlton/Marriott på hotellfronten.

Hå hå hå, milde moses. Det var gullrekka si.

F med CX og SQ er jeg litt misunnelig på. Ritz Carlton Hong Kong... Er det det som gjelder? Skal til Hong Kong i April...

Selv blir det vel en del jobbturer neste år også. Men på privaten er jeg rett og slett litt usikker på hva som skal bli den store ekspedisjonen i 2012. Det som vel er bankers er Sandnessjøen for et nytt forsøk på søstrene, og en ny tur til Wyoming til høsten. Men storekspedisjon... Hm...

Last edited:

Først og fremst at jeg skal flytte litt business over på oneworld, blir F på JL, CX og BA ila. neste vår, så får vi se hvordan fordelingen blir mellom *A og oneworld fremover.

Noen småturer fra ulike flyplasser med trivlige passasjerer :) Har noen kikkerten som jeg kunne tenke meg å vise hjemstedet sitt i fugleperspektiv.. Kommer ikke til å være like ivrig på flyplassamling, men vil gjerne få ENBL og ENRO i loggboka. Kanskje også en rundtur via ENFG, ENGN, ENTY og ENBB.

Back