• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Hva er det beste med Turiksh' CIP lounge i Istanbul?

robertaas

Helgeturekstremist
Medlem
Turiksh' CIP lounge i Istanbul er en av de beste business loungene i Europa. Den er stor og variert, og har så mange forskjellige tilbud at det er vanskelig å få oversikt over alt som tilbys.

Er det noen som har et favoritthjørne eller et favoritttilbud fra den loungen?

Favorittilbud: Maten, som er latterlig god. Sitteplass vet jeg ikke ettersom loungen har endret seg hver gang jeg har vært innom [emoji4]

Kebabsjappa midt inni der synes jeg er ganske kul. Velg mellom kylling, kjøtt, diverse grønnsaker, og krydre med hele basaren, så får du en autentisk Istanbul-opplevelse.

TK-loungen på IST må jo være en av verdens største?

Det beste er at man kan få små rom å sove i om man har lang layover i IST. Maten er også meget bra. Etter siste utvidelse er plassmangel aldri et problem.

Favorittilbud: Maten,
Hvilket av de mange mattilbudene?

Selv liker jeg det flate langbrødet med diverse pizza-fyll som de steker og deler opp i skiver like ved TV-veggen i nedre etasje. Det er en vegg med mange skjermer og trådløse hodetlefoner hvor man kan velge hvilken tv man vil høre på. Masse behagelige små vinkelsofaer(om jeg husker riktig) forran skjermene.

Hvilket av de mange mattilbudene?

Selv liker jeg det flate langbrødet med diverse pizza-fyll som de steker og deler opp i skiver like ved TV-veggen i nedre etasje. Det er en vegg med mange skjermer og trådløse hodetlefoner hvor man kan velge hvilken tv man vil høre på. Masse behagelige små vinkelsofaer(om jeg husker riktig) forran skjermene.

Det heter Pide, og de lager de ganske gode der ja!

Jeg må si meg enig i at dette er en fantastisk lounge. Jeg hadde 8 timers layover der på vei til KUL med TK i C, og slo da i hjel seks timer i et privat rom med oppredd seng + en dusj, så 3 timer med øl, mat og biljard med dama ;)

Min korte review med bilder: http://forum.flyprat.no/showpost.php?p=892180&postcount=15

V
Det heter Pide, og de lager de ganske gode der ja!

Jeg må si meg enig i at dette er en fantastisk lounge. Jeg hadde 8 timers layover der på vei til KUL med TK i C, og slo da i hjel seks timer i et privat rom med oppredd seng + en dusj, så 3 timer med øl, mat og biljard med dama ;)

Min korte review med bilder: http://forum.flyprat.no/showpost.php?p=892180&postcount=15

Var det så bra at du ikke rakk neste fly? Ser sånn ut med antall timer du tilbragte der ;-)

V

Var det så bra at du ikke rakk neste fly? Ser sånn ut med antall timer du tilbragte der ;-)

Haha - det kan se slik ut ja. Men nei, det var faktisk beste mulige layover i tid på ruten WAW - IST - KUL.

Back