Hva bør det nye nivåer for Eurobonus hete?

Re: Hva bør det nye nivåer for Eurobonus hete?

Jeg synes man skal la det gaa inn i Pandion konseptet. La det vaere en grense for antall passasjerer som skal kunne faa kortet. Eksempelvis de 300 passasjerene i Norge som har flest poeng. I tillegg kan man ha en grense for antall spesielt inviterte. Gjester som anses som ekstra viktige, men som ikke reiser nok til aa oppnaa poeng.
Tror man skal vaere forsiktig med aa la det gaa inflasjon i hvor mange som kan oppnaa oeverste nivaa.
Ingen endring altså?

Ingen endring altså?

Jeg vet ikke med sikkerhet hvordan Pandion kunder velges ut i dag.

Man kunne jo også hevet nivået for å få gullkort. Det skal ikke veldig mye til for å få gull-status.

Hva bør det nye nivåer for Eurobonus hete?

Man kunne jo også hevet nivået for å få gullkort. Det skal ikke veldig mye til for å få gull-status.

Poenget med et Bonus program er jo at man skal få se reisende til å velge SAS og Star hver gang man reiser. Ikke å ha en eksklusiv klubb. Så jeg tror SAS går i riktig retning med et åpent nytt topp nivå.

Om man kun hever grensen for gull så blir jo hele programmet mindre konkurransedyktig.

EBC - Eurobonus Centurion -

Dette vil gi assosiasjoner til Amex samarbeidet også - Nivå 90.000 - 120.000 poeng og 35 % mer opptjening på oppnådd nivå

Vi har ikke kentaurer i nordisk mytologi og har ikke tradisjon for å bruke navn på mytologiske dyr fra andre regioner.

EBC - Eurobonus Centurion -

Dette vil gi assosiasjoner til Amex samarbeidet også - Nivå 90.000 - 120.000 poeng og 35 % mer opptjening på oppnådd nivå

Centurion er vel ganske sikkert et registrert varemerke etc. (Og SAS-Amex-samarbeidet alt annet enn unikt ift andre flyselskap).

EBM -EuroBonus Midgardsormen
??? :p:p:p
Ser for meg vitser om å gå i ring eller bite seg selv i halen.

EBV Eurobonus Valhalla er vel et litt mer kjent og uttalbart navn på flere språk.

Vi har ikke kentaurer i nordisk mytologi og har ikke tradisjon for å bruke navn på mytologiske dyr fra andre regioner.

Nå var vel en centurion en rang i den romerske hæren og ikke det mytologiske dyret centaur, uten at det har mere med Skandinavia å gjøre av den grunn.

Nå var vel en centurion en rang i den romerske hæren og ikke det mytologiske dyret centaur, uten at det har mere med Skandinavia å gjøre av den grunn.
Sorry, for en gangs skyld er det jeg som roter. Å bruke navnet på militær grad er vel heller ikke helt bra i Norden.

vet vi mere om nye nivåer ?

Er vel blitt sagt at noe nytt skal offentliggjøres i månedsskifte januar/februar. Så vi får vel holde oss på pinebenken frem til da.

Jeg tror at det nye nivået får navnet

EuroBonus EndaGullere :colgate:

Jeg tror det kommer til å hete Eurobonus EkteGull :D

Jeg tror det kommer til å hete Eurobonus EkteGull :D
Vil bli levert med matchende gullkjede for den rette bling bling effekten slik at ingen skal tro at du reiser med billig gull... Eventuelt kan man gå for en litt mindre bling bling ring som symboliserer statusen når man må omgås andre medlemmer i loungen...

Satser på EuroBonus Jan Carlzon Nivau ++

Re: Hva bør det nye nivået for Eurobonus hete?

Vel, jeg trodde det allerede var bestemt at de nye nivået på 100k skal heter Eurobonus Diamond (EBD).
"Platinum" er beskyttet i Norge og kan ikke brukes.

I tråd med høytiden kunne kanskje SAS gå for disse navnene på de forskjellige nivåene:
Pinnekjøtt
Ribbe
Lapskaus

*tar hatten og går*...

Back