Likte den ideen. Og med vikingnavn på maskinene kan en si en at man har blitt en del av inventaret.Jeg synes de kunne være litt originale og kan for eksempel kalle det Viking, Saga (ja vet den er opptatt) eller lignende, for å sette en liten eksklusiv skandinavisk touch på det.
EBB er allerede tatt av Basic.EBB = EuroBonus Best?
Pandion har idag ingen grense for miles eller segmenter, det går på de X som reiser mest. Offentliggjør man faste grenser vil man både miste kontrollen med hvor mange som har pandion og man vil også miste litt av eksklusiviteten med at det ikke lengere er en "hemmelig" klubb.Hvorfor ikke bare ta Pandion. Har de behov for det nivået/produktet med et nytt topp produkt?
Pandion har idag ingen grense for miles eller segmenter, det går på de X som reiser mest. Offentliggjør man faste grenser vil man både miste kontrollen med hvor mange som har pandion og man vil også miste litt av eksklusiviteten med at det ikke lengere er en "hemmelig" klubb.
:up: Et veldig passende navnEBI = Euro Bonus Inventory
Jeg synes de kunne være litt originale og kan for eksempel kalle det Viking, Saga (ja vet den er opptatt) eller lignende, for å sette en liten eksklusiv skandinavisk touch på det.
Platinum synes jeg mistet kraftig sin eksklusivitet på nittitallet når til og med folk i borettslag fikk dette trykket på kortet sitt :lol:
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.