Hva bør det nye nivåer for Eurobonus hete?

Re: Hva bør det nye nivåer for Eurobonus hete?

Noen flere forslag:
EuroBonus Rødgrønn regjering (EBR)
EuroBonus Wallenberg (EBW)

eller rett og slett
EuroBonus Ultimate (EBU)

Jeg synes de kunne være litt originale og kan for eksempel kalle det Viking, Saga (ja vet den er opptatt) eller lignende, for å sette en liten eksklusiv skandinavisk touch på det.
Likte den ideen. Og med vikingnavn på maskinene kan en si en at man har blitt en del av inventaret. ;)

Hvorfor ikke bare ta Pandion. Har de behov for det nivået/produktet med et nytt topp produkt?

EBB = EuroBonus Best?
EBB er allerede tatt av Basic.

Hvorfor ikke bare ta Pandion. Har de behov for det nivået/produktet med et nytt topp produkt?
Pandion har idag ingen grense for miles eller segmenter, det går på de X som reiser mest. Offentliggjør man faste grenser vil man både miste kontrollen med hvor mange som har pandion og man vil også miste litt av eksklusiviteten med at det ikke lengere er en "hemmelig" klubb.

Pandion har idag ingen grense for miles eller segmenter, det går på de X som reiser mest. Offentliggjør man faste grenser vil man både miste kontrollen med hvor mange som har pandion og man vil også miste litt av eksklusiviteten med at det ikke lengere er en "hemmelig" klubb.

Vet dette, men vil det være eksklusivt nok, når det kommer et nytt elitenivå? Hvis de ikke har tenkt å forbedre det produktet også, kan de jo like greit slå de sammen.

EuroBonus KindofaBigDeal

Eurobonus Palladium
Eurobonus Thallium
Eurobonus Wolfram
Eurobonus Scandium - hehe
Eurobonus Actinium

Fritt fra det periodiske system.

Hva med Thorium som er kalt opp etter en Norøn Gud og vil forhåpentligvis være bærebjelken i Norsk økonomi om noen år

Jeg synes de kunne være litt originale og kan for eksempel kalle det Viking, Saga (ja vet den er opptatt) eller lignende, for å sette en liten eksklusiv skandinavisk touch på det.

Platinum synes jeg mistet kraftig sin eksklusivitet på nittitallet når til og med folk i borettslag fikk dette trykket på kortet sitt :lol:

Som du sier er Saga i bruk, så den utgår.

I din ånd måtte det heller blitt:

EuroBonus Odin
EuroBonus Tor
EuroBonus Frigg

Jeg synes man skal la det gaa inn i Pandion konseptet. La det vaere en grense for antall passasjerer som skal kunne faa kortet. Eksempelvis de 300 passasjerene i Norge som har flest poeng. I tillegg kan man ha en grense for antall spesielt inviterte. Gjester som anses som ekstra viktige, men som ikke reiser nok til aa oppnaa poeng.
Tror man skal vaere forsiktig med aa la det gaa inflasjon i hvor mange som kan oppnaa oeverste nivaa.

Back