Hustrig Tirsdag på Jæren

Gunnar

ScanFlyer Gold
Hustrig Tirsdag på Jæren

God morgen. På Jæren blåser det, men det er jo vanlig. Ispedd mindre doser med regn, som også er vanlig. Forventer i grunnen en helt vanlig dag på jobb, og ingenting spesielt planlagt etterpå heller. En tirsdag så vanlig som tirsdag kan bli. Ha en god, helt vanlig tirsdag, du også.:)

Re: Hustrig Tirsdag på Jæren

God morgen fra Hvalstad. Arvingen er parkert i barnehagen og jeg sitter med en espresso og venter på en reparatør til ventilasjonsanlegget i utleiedelen. Spenningen går ut på om det blir en garantisak eller om jeg må betale selv. Siden pregosaurusen er ute å farter i dag blir det også jeg som må stille på høstsuppe og show i barnehagen i ettermiddag. Ha en fin dag

God morgen fra Groruddalen - sola er på veg opp på en himmel som ser blå ut - og bilder blir i dag også.

Jan

Grynt fra Tananger

Som nevnt i første post så er det vanlig vestlandsvær her i dag. Det er altså ustrategisk å være billøs...
Heldigvis så holdt regntøyet meg forholdsvis tørr, og innendørs er det varmere og tørrere.

Tekoppen er fylt, og holder på å tømmes.

Heller ikke her er det planlagt noen spesielle aktiviteter etter jobb, annet enn å komme seg hjem og få i seg noe mat.

Ha en fin (og tørr) dag forumister :)

God tirsdag fra Oslo. Hjemmekontoret er fyrt opp. Sjefen sendte meg en lang todo liste i natt og siden jeg tenkte det var greiest å fikse hjemme så sa jeg at det fikser jeg hjemme. Ikke noe problem.

God morgen fra toget. Usedvanlig kvikk i strikken til å ha kommet hjem fra vestkysten i går. Kontoret i dag og så Tromsø imorgen. Verste reisehøsten ever dette her. USA igjen til søndag :/

Vel Vel. Nå kontor og pellefantosaurusen er med

Ha en fin en.

Morn fra arbeidsplassen. Ganske treg i strikken her. Trening til kl 22 på kvelden er for sent spør du meg, men sånn går det når det er kamp(sport) om treningstidene. Kaffe og solskinn hjelper godt på da

God morgen!

Virker som det snart blir på tide med dekkskift. Toppene rundt Trondheim begynner å se hvite ut.
Skal på oktoberfest i kveld, med åpen bar og masse mat. Kjekt jeg ikke er muslim, for da hadde jeg verken kunne drukket eller spist på det stedet.

UGH .. Morgen fruh og alt det der. Straks ned til flyplassen med fruen. Henger rundt der nede til rushet er over, så det blir forhåpendtlig noen ålreite bilder av det. 4-5 grader ute. Definitivt høst nå ja.

God ettermiddag fra trekrakkloungen på BGO. Gode skillingsboller her, det skal de ha.
Etter en meget hektisk dag på jobb, var det jaggu godt å komme seg derfra. Nå skal en ikke på jobb før sent den 9. November. Langfri er digg. Men en tur til Oslo i morgen skal en lell.
Nå hjem for ompakk.
Ha en glitrende flott aften.

Back