AirbusTrond ScanFlyer Mile High Club 19 Dec 2008 #2 Re: Hurra jeg fyller 15 år Gratulerer med dagen fra Oslo ! :nor
Desk pilot ScanFlyer Crusty 19 Dec 2008 #8 Re: Hurra jeg fyller 15 år :cheers: ....nei, det ble vist feil. Slik skal det være: :nor :nor:nor Gratulerer med 15-årsdagen!
Re: Hurra jeg fyller 15 år :cheers: ....nei, det ble vist feil. Slik skal det være: :nor :nor:nor Gratulerer med 15-årsdagen!
Bizflyer FinalCall.travel/no Medlem 19 Dec 2008 #9 Re: Hurra jeg fyller 15 år Ikke tørr bak øra enda altså! Grattis fra sør!! :nor BF:cool2
sirpjalle ScanFlyer Mile High Club 19 Dec 2008 #10 Re: Hurra jeg fyller 15 år Men han har jo "fugleinfluensa" han og, så da er det vel greit? Grattis fra Nabobyen din :nor
Re: Hurra jeg fyller 15 år Men han har jo "fugleinfluensa" han og, så da er det vel greit? Grattis fra Nabobyen din :nor
Tændis ScanFlyer Blue 19 Dec 2008 #11 Re: Hurra jeg fyller 15 år Congrats! Godt å høre at det er noen av oss i yngre garde også!
T Thomas ScanFlyer Rusty 19 Dec 2008 #13 Re: Hurra jeg fyller 15 år Første bursdagsposten hvor "-barnet" gratulerer seg selv! Uansett, gratulerer med dagen!!
Re: Hurra jeg fyller 15 år Første bursdagsposten hvor "-barnet" gratulerer seg selv! Uansett, gratulerer med dagen!!
SQ 777 ScanFlyer Mile High Club Medlem 19 Dec 2008 #15 Re: Hurra jeg fyller 15 år GRATTIS FRA LILLESTRØM !!!:nor
svgspotter ScanFlyer Gold 20 Dec 2008 #16 Re: Hurra jeg fyller 15 år Gratulerer så mye med daagen!!! , tror nokk jeg er den yngste på forumet PS er 12 år.
Re: Hurra jeg fyller 15 år Gratulerer så mye med daagen!!! , tror nokk jeg er den yngste på forumet PS er 12 år.
F FK27 ScanFlyer Blue 20 Dec 2008 #17 Re: Hurra jeg fyller 15 år Godt at noen som er yngre enn meg er interessert i luftfart!! 15 år sier du? Da er du klar for å fly seilfly, det gjorde jeg. Hilsen FK27 Friendship Forever.
Re: Hurra jeg fyller 15 år Godt at noen som er yngre enn meg er interessert i luftfart!! 15 år sier du? Da er du klar for å fly seilfly, det gjorde jeg. Hilsen FK27 Friendship Forever.