Huntington Beach - Hilton Waterfront

Fnate

ScanFlyer Ununoctium
Medlem
Noen som har vært i området her?

Skal ha to netter (fre-søn) for å runde av etter business i Newport Beach. Booket på The Waterfront Beach resort by Hilton. Ser det får ganske ok feedback på TripAdvisor.

Jeg gir beng i hotellkjeder altså, så om noen evt har noe helt annet de vil anbefale...

Huntington Beach - Hilton Waterfront...

Bodde på Hyatt Regency sin eiendom i samme nabolag for to år siden. Typisk amerikansk resort på godt og vondt, men alt i alt fornøyd

Aner ikke hvordan Hilton er i forhold, men poenget mitt med oppholdet var to dager ved bassenget med en bok ;)

Re: Huntington Beach - Hilton Waterfront...

Alt jeg kan si er været :angry:.. Var innom med bil på (omvei) fra San Diego til Palm Springs i november ... Tåke og kjølig... Men kanskje du skal tidligere ?

Skal dit om et par-tre uker, og kravet er omtrent som Someone's.

Huntington Beach - Hilton Waterfront...

Oppholdet er veldig raskt dekket på en trip report jeg postet i juli 2011, muligens august

Oppholdet er veldig raskt dekket på en trip report jeg postet i juli 2011, muligens august

Takker. Jeg skal søke etter den. Det var et Hyatt i området som kom godt ut, men de skulle ha $400 pr.natt for std rom. På Hilton fikk jeg en Ocean View suite for $350+tax.

Back