• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Huntington Beach - Hilton Waterfront

Fnate

ScanFlyer Ununoctium
Medlem
Noen som har vært i området her?

Skal ha to netter (fre-søn) for å runde av etter business i Newport Beach. Booket på The Waterfront Beach resort by Hilton. Ser det får ganske ok feedback på TripAdvisor.

Jeg gir beng i hotellkjeder altså, så om noen evt har noe helt annet de vil anbefale...

Huntington Beach - Hilton Waterfront...

Bodde på Hyatt Regency sin eiendom i samme nabolag for to år siden. Typisk amerikansk resort på godt og vondt, men alt i alt fornøyd

Aner ikke hvordan Hilton er i forhold, men poenget mitt med oppholdet var to dager ved bassenget med en bok ;)

Re: Huntington Beach - Hilton Waterfront...

Alt jeg kan si er været :angry:.. Var innom med bil på (omvei) fra San Diego til Palm Springs i november ... Tåke og kjølig... Men kanskje du skal tidligere ?

Skal dit om et par-tre uker, og kravet er omtrent som Someone's.

Huntington Beach - Hilton Waterfront...

Oppholdet er veldig raskt dekket på en trip report jeg postet i juli 2011, muligens august

Oppholdet er veldig raskt dekket på en trip report jeg postet i juli 2011, muligens august

Takker. Jeg skal søke etter den. Det var et Hyatt i området som kom godt ut, men de skulle ha $400 pr.natt for std rom. På Hilton fikk jeg en Ocean View suite for $350+tax.

Back