Flight Cancelled
Bonusjeger
Hundebæsj tvang fly til nødlanding
Haha, kom nettopp over en litt artig artikkel på vg.no som er verdt å dele.
Skulle nesten tro at det ikke gikk an... Hvordan går det an å la hunden gjøre fra seg der tre ganger? Hvorfor ikke bare ta hunden bak i flyet og legg ned noe, eller la bikkja gjøre sitt et sted det er lettere å fjerne det - og er lengre unna passasjerene!
Jeg ville ikke vært særlig høy i hatten om noe slik skjedde når jeg var ombord, ass... :drunk:
Haha, kom nettopp over en litt artig artikkel på vg.no som er verdt å dele.
Skulle nesten tro at det ikke gikk an... Hvordan går det an å la hunden gjøre fra seg der tre ganger? Hvorfor ikke bare ta hunden bak i flyet og legg ned noe, eller la bikkja gjøre sitt et sted det er lettere å fjerne det - og er lengre unna passasjerene!
Jeg ville ikke vært særlig høy i hatten om noe slik skjedde når jeg var ombord, ass... :drunk:
En hund som var blant passasjerene fant det nemlig for godt å legge igjen en aldri så liten kabel mens flyet var tusenvis av fot oppe i luften, melder NBC Philadelphia.
I følge hundens medpassasjerer skal hunden ha gjort fra seg i midtgangen på flyet hele tre ganger.
- Andre gangen den bæsjet gikk de tom for papir, og de hadde ikke noe annet til å ta det opp med. Da kom piloten på PA-anlegget, og informerte at på grunn av «en situasjon bak i flyet må vi foreta en nødlanding», sier Steve McCall.