Hoy Hoy, det er fredag

Ruby

Tomleskolt
Medlem
God morgen fra Bangkok. Her nytes en skvett kaffe mens en surfer på nett og titter ut vinduene.
Nydelig dag her. Har fult program hele dagen. Om litt blir det en tur ut mot Latkrabang for brunch. Så skal beina masseres og på kveldingen skal vi treffe noen kjenninger fra Oslo på Monsoon i Soi 8.
Ha en nydelig fredag :)

c8dca8e4b389b290105fd34280fdbee6.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra nattmating av liten minipolaris. Helsigvis kan jeg smelle inn en airpod på øret og høre litt om flyulykken i Asker, ellers hadde jeg sovnet… :colgate: NRK er a love hate relationship - de har mye bra produksjon og er snill med oss som bor i utlandet, men så gjør de disse absurd dårlige valgene som å la Sofie Elise Isachsen få egen podcast.

Ha en fin Fredag

God morgen fra Ris. Raus og veldig hyggelig kveld hos Aftenposten og VG i går. Nå venter en halvdags jobbing før det blir helg. Satser på at gutta på Sjømaten på Vinderen har noen forslag til middag. Nyt fredagen du også - det er nå julemarsipanen er fersk og ekstra best!

God morgen fra Lillestrøm. Her bærer det ut på jobbtur igjen om noen minutter. Ned til Brussel for å stå på messe lørdag og søndag. Kjenner motivasjonen bare er sånn passe. Men etter dette skal jeg heldigvis være hjemme drøye 2 uker.

Ha en superbest dag.

God morgen fra Baden i Sveits!

Fint spahotell med aner fra 1400 tallet, koselig gamleby og fin gammel borgruin på toppen. Har vært her før men det hadde plutselig blitt 8 år siden. Hvor har de årene blitt av? ;)

Ellers var været medgjørlig helt til fotturen vår var gått i går, da kom regnet. Men koselig å sovne til regndråper på vinduet. :) Dagens vær vil by på litt av hvert, best på formiddagen så får man se hva man finner på. Straks frokost og kaffe I hvertfall!
Ha en fortreffelig fredag! :) 20221103_125220.jpg20221103_145301.jpg20221103_145010.jpg20221103_150200.jpg20221103_142840.jpg20221103_150605.jpg20221103_150714.jpg20221103_141700.jpg

Sent fra min SM-G998B via Tapatalk

Ahh .. fredag. Blir nok stille på kontoret. Kanskje jeg tar hjemmekontor jeg og? Fint kontorrom her på airbnb’en.

Men nå er det tid for frokost. Deep Tracks går i bakgrunnen .. Akkurat nå Kinks.

God dag fra Gardemoen.
Sov dårlig, tenkte å våkne opp over en kopp kaffe på SAS Stua, men den var stengt.
Åpner klokka 7, det sto mange folk utafor glassdøra som heller ikke visste om åpningstiden.:cry:

(Edit, man slapp inn, utrolig god cappuccino på SAS Stua.)

Attachments

• 90D0E4EF-D749-4B6D-AC38-E0EE4A2C0015.jpeg
    90D0E4EF-D749-4B6D-AC38-E0EE4A2C0015.jpeg
    386.9 KB · Views: 60
Last edited:
God morgen fra Kongsberg.

I dag blir det en tur på jobben på Campus Drammen. Drar herfra rundt 8 slik at jeg får levert hyenene på skolen i samme slengen. Vi skal ha et lite seminar på instituttet i dag med en gjest fra Sør-Afrika. Det blir veldig trivilig å treffe kollegaene igjen. Noen av dem har jeg ikke sett på godt over et år.

Ellers ikke de store planene fra dagen. Kona har bursdag i dag så en får en ta en liten sjau i huset før hun kommer hjem slik at det ikke ser ut som et bombenedslag.

God morgen fra Forus. Litt gruff i halsen igjen så da blir det te og ikke kaffe til flypraten. Fikk unna gjort en god del indretjeneste på mandagen så store deler av helgen kan benyttes til å gjøre minst mulig. Ha en fin en!

God morgen fra Hvalstad. Eldstemann er sendt til skolen, mens det er planleggingsdag i barnehagen. Så da blir det en god mix av hjemmekontor og ikke-kontor. Men har endel ærend vi må få gjort, og har alt invitert oss selv på lunsj hos de gamle. Ha en fin dag

Last edited:
Morn fra Ringstabekk som det står på skiltet utenfor vinduet. Sliter med å få stilt vekkerklokka til vintertid, så da nærmer man seg fylkesgrensen på et tidspunkt man vanligvis satser på å forlate huset.
Må jobbes litt før helgen er tettpakket med et lite bryllup på lørdagen og komplett tømming av stue, kjøkken og entre da det kommer div håndtverkere på mandag. Skal bli deilig å dra på jobb på mandag igjen kjenner jeg [emoji2]

God morgen fra Altea, innlosjert i huset hos en kamerat. Utflukt til El Castell Guadalest oppe i fjellene i går. Fantastiske veier man burde kjørt MC på i stedet forvVW T-cross… Og takk til Sud for tipset om Stromboli, veldig bra mat og hyggelige servitører. Ble pizza på meg, men resten av selskapet gikk for fisk. Mer sightseeing i nærområdet i dag, starter med en tur på det lokale markedet. Ha en strålende fredda[emoji3]
be1fc838c4924d6f517fae246b4b8465.jpg

a4784cd5ddbd4cbcd45f5445af01ba23.jpg

Oj.. Her var det mange tidlig oppe i dag. Veldig deilig å se alle reisebildene, og at "gutta" er på tur igjen.

I dag smakte det veldig med hjemmekontor.. Peisen brenner (litt vel kraftig - mulgi det er feil ved), nykvernet kaffe og Dragen steller seg og danser rundt et par etasjer over.. Ahh.. Fredag.

Ble jaggu andres unger her i kveld også, men i morgen er det kun familien og da skal ungene legges farlig tidlig så er det årets første intim-julebord med D. I morgen er det rakfisk med Taittinger på programmet.

God morgen fra hjemmekontoret

Startet dagen med å plukke opp poden som hadde vært på overnatting i klasserommet, vel overnatting er vel strengt tatt å ta i. De hadde sovet 0. Så han sloknet i det han gikk over dørstokken,
Ellers venter man på en kar som skal komme og fikse taket på badet etter lekkasjen vi hadde.
Planen var vel da egentlig å bare holde seg på (g)jemme kontoret ut dagen, men så var det noen portugisere som fant ut at det var artig å bytte ut en A320 med en 330, så da må jeg val ta en tur ut og sjekke at vi får lastet cargo korrekt.

Men veldig snart er det helg, og det blir bra :)

S

God morgen. Gatt forsiktig start med bare ett møte, men nå dundrer vi til med maraton fea halv ti til tre. Uten lunsjpause.

Blir bra med helg.

God formiddag fra Forus II,

Første halve dagen er som regel travel her i prosjektet og gir ikke mye rom for utskeielser før lunsj.
Det blir det nå før man gyver løs på siste halvdel av arbeidsdagen.
Foredrag på FMS igår der Per Julius Helweg holdt foredrag om Asker ulykken for snart 50 år siden var meget bra og interessant.
Snart er det helg , ha en fortsatt fin dag.

God kveld fra flytoget retning Oslo. Humpete tur over fjellet, setebelteskiltet på LN-RNW var tent omtrent hele turen foruten to-tre minutter totalt. Nå venter en rolig kveld på hotellet før programmet for helgen starter for alvor i morgen ettermiddag med både middag og hygge med gode venner!

Ha en fin helg :)

Back