Hoy Hoy, det er fredag

God helg fra Lillestrøm! :)
Gratulerer så mye til SK 384! Fantastiske nyheter!

Sent fra min SM-G998B via Tapatalk

God dag fra toget der vi feirer nye leveren til @SK384.

68102f23e4da6e3588a4b5b16a2115be.jpg

Vurderer månedskort her.

Fra spøk til alvor.
Gratulerer Fnate. Veldig pen dame du har! God helg og kos dere masse.

Tusen takk for alle hyggelige meldinger. Det setter jeg stor pris på. De hvite og grønnkledde på Riksen har laget et tykk perm som heter veien videre hvor det står hvordan man skal forholde seg til livet som transplantert. De er en mengde restriksjoner og retningslinjer, men dette skal jeg leve greit med og det vil sette få begrensninger på livskvaliteten. Det er imidlertid viktig at de blir fulgt. Jeg har totalt alkoholforbud i 6 mnd, men det er helt uproblematisk. Jeg får heller utforske litt av de alkoholfrie alternativene.

Så dette ser veldig lovende ut så langt så krysser jeg fingerene for at fortsettelsen også blir bra.

Som en som har drukket mye alkoholfri øl siden kona ble gravid så begynner utvalget og kvalitet på en del å bli veldig bra. Bare vær obs på at opp til 0,7% alkohol fortsatt er alkoholfritt.

Gratulerer til SK384, er ikke hver dag man får en slik gave! Kom akkurat inn døra, begynner å merke at totalt ett døgn hjemme siden 27 februar tar greit på. Heldigvis får jeg to netter hjemme inkludert en vakt i morgen, før det på ny bærer ut med Vy190, denne gangen østover, grunnet bilproblemene man aldri får ordnet siden man er på reisefot ca hele tiden. 4 dager i Tønsberg og Skien venter fra søndag kveld, så er det en velfortjent påskeferie der jeg skal sove ca tre dager i strekk.

Ha en flott helg og god påske!

Tusen takk for alle hyggelige meldinger. Det setter jeg stor pris på. De hvite og grønnkledde på Riksen har laget et tykk perm som heter veien videre hvor det står hvordan man skal forholde seg til livet som transplantert. De er en mengde restriksjoner og retningslinjer, men dette skal jeg leve greit med og det vil sette få begrensninger på livskvaliteten. Det er imidlertid viktig at de blir fulgt. Jeg har totalt alkoholforbud i 6 mnd, men det er helt uproblematisk. Jeg får heller utforske litt av de alkoholfrie alternativene.

Så dette ser veldig lovende ut så langt så krysser jeg fingerene for at fortsettelsen også blir bra.

Gratulerer så mye! Ønsker deg lykke til; håper alt går bra i tiden framover. For en lottogevinst. Håper organdonasjon får et oppsving framover jo flere som kommer over gammel tro om at kroppen må preserveres for noe «etterliv».
6mnd alkoholfritt… Den klarer du fint, heia heia. Er selv på år *telle* 2 med alkoholfritt. Hva man ikke gjør for sine barn. Men kan tenke meg det er litt tyngre når det ikke er «frivillig». La være å lukte på øl og vin i perioden du må være nyktern - når jeg tømmer ut rester fra flasker så får jeg bokstavelig talt vann i munnen :lol:

Back