HOW TO: Syden med Finnair A350-900

Må si at det er nesten litt imponerende, å ikke ha hørt om Charterfeber? Er vel straks 20 år siden den startet.

Her er den beryktede «Harstadgjengen» som det refereres til over.

https://youtu.be/ziWqQj69EQ8?si=kYmerYddZcifenYx

Det er veldig lenge siden jeg saa paa Charterfeber, men jeg hoert om det har jeg jo. Harstadgjengen var nok ikke med da, men Svein, Hilde, hun med Bailey's og to blondiner fra Jessheim glemmes ikke. "Pute-TV" av ypperste klasse.

Kjekt med en som tar en for laget og tester SAS vs Finair. Men en t/r er jo litt lite statistisk signifikant, så jeg regner med flere tester :p

Den nye SAS Business Class har vel fått det interne arbeidsnavnet “Keiserens nye klær” :p

Så kommer det sikkert ikke domestic, intra-skandinavisk, eller til Helsinki eller Island. Og så dropper man Middelhavsdestinasjoner (og tilhørende land), Øst-Europa. Så da blir det nok Business til Brussel, Frankfurt og et par andre byer, men kun mandag morgen - fredag lunsj :stir

Så kommer det sikkert ikke domestic, intra-skandinavisk, eller til Helsinki eller Island.

Island OSL-KEF er over 2 timer. Så jeg håper det kommer med gardin på det flyet.
Jeg lurer litt på hvordan de skal organisere flyene som får gardin de som ikke får gardin.

Island OSL-KEF er over 2 timer. Så jeg håper det kommer med gardin på det flyet.
Jeg lurer litt på hvordan de skal organisere flyene som får gardin de som ikke får gardin.

De får betegnelsen A320NG. Ny Gardin.

Back