P Polaris Free Luigi 22 Jun 2011 #1 Just a little something jeg fant på iPhonen min, synes det var en god stemning i bildet. Vet ikke om det bare er meg, men kanskje noen andre også ser det. Therefore: sharing is caring Enjoy!
Just a little something jeg fant på iPhonen min, synes det var en god stemning i bildet. Vet ikke om det bare er meg, men kanskje noen andre også ser det. Therefore: sharing is caring Enjoy!
P Polaris Free Luigi 23 Jun 2011 #2 Hmnei kanskje det bare var meg.... :lol: Jaja, LELL har jeg lekt meg med et par andre bilder jeg også har hatt liggende på iPhonen min!
Hmnei kanskje det bare var meg.... :lol: Jaja, LELL har jeg lekt meg med et par andre bilder jeg også har hatt liggende på iPhonen min!
LN-RPL ScanFlyer Blue 23 Jun 2011 #3 Kan ikke annet en å være sjønt enig med fotografen her. Fantastik stemning i disse flotte bildene. Venter bare på en like flott serie fra deg av ditto like stemmningsfulle bilder.
Kan ikke annet en å være sjønt enig med fotografen her. Fantastik stemning i disse flotte bildene. Venter bare på en like flott serie fra deg av ditto like stemmningsfulle bilder.