Jeg har fullstendig sluttet med hotels.com og tar ut all bonus hos expedia. De siste årene har det svart seg til to netter på fete hoteller i Palma, Bilbao og Lyon.
Er ikke hotels.com og expedia egentlig det samme?
Jeg har fullstendig sluttet med hotels.com og tar ut all bonus hos expedia. De siste årene har det svart seg til to netter på fete hoteller i Palma, Bilbao og Lyon.
Det er 2 store grupper på dette markedet.
Expedia group har Trivago, Expedia, Orbitz, Hotwire, Tripadvisor, Venere, hotels.com, Travelscape, Vacationspot, classicvacations, metropolitantravel, wotif, travelocity, CanadaStays og Egencia. De kjøpte også VIA i Norge.
Booking Holding har booking.com, Agoda, Kayak, Cheapflights, FareHarbor, Travelweb, TravelJigsaw, Mundi, Hotel Ninjas, Active Hotels, Rocketmiles, Buuteeq, Rentalcars, Momondo, OpenTable og HotelsCombined.
Orbitz er vel en del av Google (var det i allefall)
Orbitz er vel en del av Google (var det i allefall)
Det er 2 store grupper på dette markedet.
Expedia group har Trivago, Expedia, Orbitz, Hotwire, Tripadvisor, Venere, hotels.com, Travelscape, Vacationspot, classicvacations, metropolitantravel, wotif, travelocity, CanadaStays og Egencia. De kjøpte også VIA i Norge.
Booking Holding har booking.com, Agoda, Kayak, Cheapflights, FareHarbor, Travelweb, TravelJigsaw, Mundi, Hotel Ninjas, Active Hotels, Rocketmiles, Buuteeq, Rentalcars, Momondo, OpenTable og HotelsCombined.
Ser at Cecilie er Hotels.com gull medlem. Da lurer jeg på hvordan dette systemet til Hotels.com er, når oppnår man hva osv.
De dyre hotellene har jeg stort sett booket på Hotels.com og de billige på Booking.no Med 5 netter i UEA og 2 rom per natt ble det 10 netter, så nå skal jeg vist få en bonus overnatting. Men når får man noe mer og hva skal til for å kunne skrive anmeldelse av et hotell man har bod på? Har aldri fått det på Hotels.com og alltid på Booking.
Jeg sjekker alltid pris på hotels.com før går inn på siden gjennom Viatrumf. Aldri sett noe forskjell i pris.
Har gull (wow!)
Jeg sjekker alltid pris på hotels.com før går inn på siden gjennom Viatrumf. Aldri sett noe forskjell i pris.
Har gull (wow!)
Om du ikke får mail, gå inn på weben, og inn på tidligere bookinger og så kan du gjøre det derMen når får man noe mer og hva skal til for å kunne skrive anmeldelse av et hotell man har bod på?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.