Ja. Det er Joker, Kiwi og Meny også.Det er jo samme selskap.
Har ikke booket på noen av dem, men har fått opp hoteller i bookingdialogen der det står "Gullfordel: en flaske gratis vin pr opphold"Fikk denne for Expedia gull, i tillegg til rom med deilig utsikt.
Gjør hotels.com sånt?
Noen som har avbestilt ei bonusovernatting?
Lurer på å bruke noen av mine opptjente bonusovernattinger i sommer,
lurer da på om det er mulig å avbestille desse og få tilbake "kupongen".
Eller om denne blir tapt i avbestillingen.
Tenker da på rom som i utgangspunktet er full refunderbart om jeg hadde betalt i penger
Egentlig er det vel sånn at det må brukes noen netter hvert år, ellers slettes alle. Noe i den duren. Men er ikke helt sikker
Gday. To kjappe spørsmål om Hotels.com:
* Ser at VIP fordelene på mange av hotellene er en gavesjekk eller drikke per "stay" osv. Er det da "lurt" å booke 4x1 netter enn 4 netter? BLir det noe krøll av dette, og vil det da gi 4x feks. 50USD i matbonger.
* Får dere noen oppgraderinger på disse VIP stedene med gull-status? Jeg har aldri fått det automatisk, de ser bare rart på meg når jeg spør. Fpr faktisk oftere oppgradering når det ikke er "VIP" hotell.
Gday. To kjappe spørsmål om Hotels.com:
* Ser at VIP fordelene på mange av hotellene er en gavesjekk eller drikke per "stay" osv. Er det da "lurt" å booke 4x1 netter enn 4 netter? BLir det noe krøll av dette, og vil det da gi 4x feks. 50USD i matbonger.
* Får dere noen oppgraderinger på disse VIP stedene med gull-status? Jeg har aldri fått det automatisk, de ser bare rart på meg når jeg spør. Fpr faktisk oftere oppgradering når det ikke er "VIP" hotell.
HOTELS.COM MED MASSAKRE MOD BONUSPROGRAM
Set ut som hotels.com nedkjiper bonusprogrammet sitt ganske så solid
https://finalcall.travel/da/hotels-...EaZj0VX2tNGAZUjE_6gygno6Sx6lRgCVNwcjeVUZsnjRM
Set ut som hotels.com nedkjiper bonusprogrammet sitt ganske så solid
https://finalcall.travel/da/hotels-...EaZj0VX2tNGAZUjE_6gygno6Sx6lRgCVNwcjeVUZsnjRM
Naar trer denne endringen ikraft? Etter der tror jeg det er bedre aa opptjene poeng i enten kjedenes programmer eller i flyselskapenes programmer for bestillinger via f.eks. booking.com.
Tåpelig.. Men kanskje det kan gi mer Gold fordeler for alle tre aktørene?
Jeg er på 40-50 døgn på Hotels.com i året nå og ser fremdeles litt fordelen av Gold og Trumf bonusen. Jeg nekter å gå tilbake på hotellenes egne program etter å ha bodd på ufattelig mye dårlig Hilton pga. Diamond.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.