Disse overnattingsstedene er høyt rangert for utmerket service, og som Gold-medlem vil du være garantert gratis wi-fi*, kostnadsfri oppgradering av rom, tidlig innsjekking og sen utsjekking (avhengig av tilgjengelig) når du bor på et av disse.
Prøvde å se etter ikonet for turer hvor jeg enda ikke har booket hotell. Det så veldig blandet ut:Så blir det spennende å se hvor godt det fungerer i praksis.
Du er klar over at dette ofte er samme aksess?Det lå dessuten en merknad om at den gratis internetten kun gjaldt lav-hastighet og at det kunne komme pristillegg fra hotellet på «høyhastighet«,
hotels.com viser totalpris (inkl. resortfee og tax, hvertfall de norske sidene)I USA hadde det absolutt vært et marked for søkemotorer som viser den faktiske prisen som man må betale. Med obligatoriske skatter og resort fee endte jeg opp med omtrent dobbel pris i Las Vegas... og bassenget var til og med stengt.
Nei, det gjør de ikke. De lister imidlertid som oftest opp det som kommer i tillegg i små skrift under beskrivelsen av hotellet.hotels.com viser totalpris (inkl. resortfee og tax, hvertfall de norske sidene)
Snodig...kanskje. Er du på norske sider eller "et annet land", men ser på prisene i NOK? Er det no.hotels.com du ser på? Skjermibilde?Jeg ser noe annet enn deg på de norske sidene.
Er på no.hotels.com, Norsk og NOK. Gir ikke total pris før som en kommentar når man kommer til betaling, før det kun ufullstendig pris selv om det står "inkludert skatter og avgifter".Snodig...kanskje. Er du på norske sider eller "et annet land", men ser på prisene i NOK? Er det no.hotels.com du ser på? Skjermibilde?
Fra og med 27.11.2019 må du betale et innløsningsgebyr på 45 NOK for hver bonusovernatting du løser inn. Du trenger imidlertid ikke å betale noe innløsningsgebyr dersom du løser inn bonusovernattingen din i Hotels.com-appen.