Re: Hotels.com Welcome Rewards
Jada......Fungerer Hotels.com Rewards i kombinasjon med Via Trumf?
Jada......Fungerer Hotels.com Rewards i kombinasjon med Via Trumf?
Imponert over dette programmet altså. På siste halvannet året har jeg opparbeidet 10 bonusovernattinger. Har jo booket litt for besøkende til bolaget også
De utløper ikke så lenge du har en overnatting innenfor 12 mndr, og nå kan du også bruke flere bonusnetter på hvert stay. Om du har et 3 netters opphold kan du trekke 3 valgfrie bonusnetter for å redusere prisen.
Det er alltid availability også, så klart, da det er en ren cash discount.
Så med unntak av Hilton og Marriott bookinger booker jeg nå alt på hotels.com.
Bare tenkte å dele litt av min veldige entusiasme![]()
Jeg har brukt dette programmet noen ganger. Jeg har i det siste opplevd en veldig ustabil hotels.com side. Spesielt når jeg ser på bilder av hotellene. Andre som opplever hakking på siden? Dette har gjort at jeg benytter hotellkjedene direkte eller andre bookingsider.
Etter litt for mange hotellnetter har hotels.com funnet ut at jeg er noen få opphold fra å bli gullmedlem. Men har dette noe for seg? Ser ut som den eneste forskjellen fra sølv er "Exclusive deals for Gold Members":
https://www.hotels.com/rewards/gold.html
Noen som har merket noen fordeler med gullstatus?
Er sølv nå og har vært både gull og "fivestar plus" hos hotels.com. Du får kanskje flere mail med tilbud de påstår er eksklusive, jeg har aldri sett noe slikt som har passet med. Jeg ville ikke gjort noe spesielt for å bli gull igjen.
Som kjent har man veldig ofte har tilgjengelig en 10% rabatt og har man ikke det kan man samle opp til bonusovernatting som er en dårligere deal, man sparer kun opp 10% av kost minus skatter. Om man har bodd et sted får man nå tilbud om å få kun 5% rabatt om man skriver en anmeldelse. Det er en fornærmelse av folks intellekt å gi dem en enda dårligere deal som belønning. Så ikke regn med å få mere ut av å være lojal mot hotels.com.
Hva er beste strategi når man har en bonusovernatting verdt 1250kr som går ut 24 Juli, og man ikke har planlagt å bo på hotell innen da? Kan jeg selge den for 1000kr? Kan jeg gjøre noe for å få den utvidet?
Det blir vel ikke 10% rabatt, siden hver tiende natt gratis er ekskl "fees and charges". Har ikke akkurat regnet på det, men kanskje 5-7% ?Hovedfordelen er 10 prosent rabatt (hver tiende natt gratis),
Det blir vel ikke 10% rabatt, siden hver tiende natt gratis er ekskl "fees and charges". Har ikke akkurat regnet på det, men kanskje 5-7% ?
Ok... Men om du finner et hotell til 4000 pr natt og har en gratis natt på f.eks 1600. Så betaler du bare 2400,-
Så man kan delbetale? Da må man jo sørge for at bookingen er som i ditt eksempel, minimum 1600,- FØR skatter og avgifter. Har ikke så mange netter booket på Hotels.com at jeg har noen erfaring.