Hoteller i Lyon og Zürich

Someone

Moderator
Medlem
Hoteller i Lyon og Zürich

Trenger noen tips til hoteller i Lyon og Zürich. Helst sentrumsnært i Lyon og i Zürich gjerne til en flyplasshotell

Re: Hoteller i Lyon og Zürich

Hei Someone, Hilton på begge stedene kan være et godt alternativ.

Det blir ihvertfall en natt på Hilton et av stedene, slik at jeg kommer over grensen for sølv hos HH.....ikke det at man får de helt store fordelene, men det er alltid litt morsomt med skinnende farger på korter :p

Da er Hilton i Lyon booket. I Zürich så var Hilton fullt den ene natten og for dyrt den andre så søker videre der.

Men da drypper de ihvertfall noen poeng på både HH og BMI kontoen min, og siden dette er mitt 4 opphold på Hilton (7 dager tilnå) siden mars så før jeg da sølvkort der....så da får jeg to flasker vann neste gang jeg sjekker inn :p

Var det slik at du helst skulle ha et flyplasshotell i Zürich eller ser du også etter hotell i byen? Skal til Zürich i september og vurderer blant annet Ema House.

Etter oppholdet i NYC i august så mangler jeg 2 netter for å få Hilton sølvkort. Men jeg får se om jeg gidder å gjøre en innsats for å oppnå sølv der.

Var det slik at du helst skulle ha et flyplasshotell i Zürich eller ser du også etter hotell i byen? Skal til Zürich i september og vurderer blant annet Ema House.

24-25/7 kan jeg godt bo i byen. Men den 27/7 har jeg fakiren til OSL så vil helst bo på flyplassen den natten

Så Ema House, men prøver å finne noe billigere. Dessuten, trenger jeg strengt tatt ikke en suite:p

Da er Hilton i Lyon booket. I Zürich så var Hilton fullt den ene natten og for dyrt den andre så søker videre der.

Men da drypper de ihvertfall noen poeng på både HH og BMI kontoen min, og siden dette er mitt 4 opphold på Hilton (7 dager tilnå) siden mars så før jeg da sølvkort der....så da får jeg to flasker vann neste gang jeg sjekker inn :p

Hvorfor ikke registrere seg for http://www.hiltonracing.com/ og vips Gold etter kun 4 stay i løpet av 90 dager og med stoooore muligheter for bl.a tilgang til lounge.

Er ikke SAS-hotellet på flyplassen i Zürich bra? SAS-hotellet i Lyon er ikke bra, selv om det er Europas høyese hotell, så Hilton er nok bedre. Kan legge inn Lyon-tips om det er av interesse.

noen som har erfaring med NH Hotels? Ser jeg kan få de i nærheten av ZRH til en ganske hyggelig pris

Da endte jeg opp med Swissôtel i Zürich. Husker jeg rett så lurer jeg om jeg har bodd der en gang før i forbindelse med en misset Swissair flight for 10 år siden

Da ser jeg fram til en rapport om Swissotel Zürich. Skal en tur innom der i september ;)

Hvordan er forresten kredittkortvennligheten i Zürich og Lyon? Og noen som vet om taxier i Lyon tar kredittkort?

Back