Hotell i Tallin?

• Thread starter Thread starter TOS
  • Start date Start date

TOS

ScanFlyer Mile High Club
Jeg, fruen og et par vennepar av oss vurderer en tur til Tallin i februar.

Først: Er det gruelig kaldt der da, eller vil det normalt sett være kaldt men greit?

Så til det viktigste: Har noen tips til gode hoteller i Tallin? En av de potensielle reisende snakket om et Swissotel. Noen erfaringer?

Først: Er det gruelig kaldt der da, eller vil det normalt sett være kaldt men greit?

Så til det viktigste: Har noen tips til gode hoteller i Tallin? En av de potensielle reisende snakket om et Swissotel. Noen erfaringer?

Har boet på Radisson for nogle år siden. Det var ganske fint med skybar og udsigt over hele byen. Kan godt anbefales.

Nordic Hotel Forum, et par år gammelt hotell som ligger rett ved "grensen" til den gamle bydelen og ved Rotermann-kvartalet. Fresh og moderne standard, gangavstand til det meste i byen.

Vi var meget fornøyde med Merchant's House Hotel. Perfekt beliggenhet i gamlebyen, meget bra service og store, særegene rom.

Av de store, moderne synes jeg Swissotel er å foretrekke fremfor Radisson. Begge ligger utenfor gamlebyen. Önsker du å bo riktig bra og på et mindre hotell, så foreslår jeg Three Sisters i gamlebyen.

Bodde på Radisson Blu nå i oktober og var veldig fornøyd med oppholdet. Betalte under 500 kr pr natt, og rommet var stort med en fantastisk utsikt over byen. Baren på toppen anbefales på det varmeste pga utsikten. Avstanden til gamlebyen er kort, tar ca 10 minutter å gå.

Hotel Telegraaf i gamlebyen anbefales på det varmeste. Flotte rom, herlig frokost og mye mer personlig enn de store kjedehotellene.

Back