Hotell i Stavanger

myggen

Newcomer
Hei alle sammen :) Noen her inne som vet om et bra hotell i stavanger?Skal ned i forbindelse med et lite cruise i Lysefjorden.Helst ikke så langt ifra brygga ved oljemuseet.

De fleste hotellene i Stavanger sentrum er jo gåavstand, men Comfort i Klubbgata er jo greit og sentralt. 2 minutters gange til oljemuseet.

De fleste hotellene i Stavanger sentrum er jo gåavstand, men Comfort i Klubbgata er jo greit og sentralt. 2 minutters gange til oljemuseet.

Jeg tror vi sier fire minutter... Men grei plass det ja. Eventuelt Myhregaarden Hotell som ligger i samme gata...

Skagen brygge hotell og Viktoria hotell er også veldig nærme, men har aldri prøvd de, så vet ikke hvordan det er

Skagen Brygge Hotel er helt ok (overnattet der mange ganger) og i kort gangavstand fra kaien ved Oljemuseet, tipper at det er en halv kilometer gange omtrent å gå.

Skagen Brygge Hotel er helt ok (overnattet der mange ganger) og i kort gangavstand fra kaien ved Oljemuseet, tipper at det er en halv kilometer gange omtrent å gå.

Knapt nok. Vil tippe det tar maks 5 min å gå bort.... :)

Victoria Hotell er min favoritt i Stavanger. Styr hvertfall unna Thon Maritim (kjiipt) og Radisson Blu Atlantic (overpriset og i sterkt behov av oppussing).

Back