Hotell i New York

Fikk mail fra Hilton også, men de ligger ca $ 100 over Radisson dersom man ser på de rimligste som Garden Inn og Hampton... I tillegg forhåndsbetale første natt, så vidt jeg så da... Hoppet raskt ut...:lol:

Forresten, sitter her i Roma på Radisson og leser katalogen deres. Der står det at alle rom er renovert på Radisson Lexington

Last edited:
Takk for tips og tilbakemeldinger. Jeg har foreløpig bestilt Radisson Lexington Business Class-rom fullt fleksibelt frem til ankomst for 124 dollar (pluss skatter), det vil si 5000 kr. for seks netter. Jeg endrer om jeg finner noe bedre.

Det står følgende om Business Class-rommene på radisson.com:

Hotels in New York, NY are bound to house business professionals. So we’re introducing our special Business Class — the stay that works for you. Book Business Class on your next trip and get a room that gives you access to upgraded amenities, services and benefits that help you work. Others may claim to be business class hotels, but we have the service to back it up.

Business-friendly Arrival

• Early Check-in Service (based on availability)

Work-worthy Technology

• Free High Speed Internet Access

• iHome Clock Radio with iPod/MP3 Connection

Virtual Office Amenities

• Upgrade to best available room in hotel

• Spacious work desk

• Extra Electrical Outlets by Desk

• Comfortable Work Chair

• In-Room Laptop Safe

Leisure Time Maximizers

• Upgraded bathroom amenities

• Bathrobe and Slippers

• One drink voucher per night

• Turn-down Service

Great Day-starters

• Wall Street Journal, delivered to room (Mon-Fri)

• Breakfast for one per night stayed

Work Perks

• Earn additional 1,000 Gold Points® per night
When you’re away from home on business, you deserve supportive business travel hotels. Let us be yours.

http://www.radisson.com/new-york-hotel-ny-10017/nynyeast/rooms/0

Kikket litt på Radissons websider direkte og fant en Business Class rom rate for 135 dollar per natt (større rom) MED frokost, den raten er ikke prepaid, kan endres til dagen før ankomst.

Bestilt gjennom denne lenken:

Drar denne opp, akkurat sjekket ut fra Radisson Lexington for annen gang for $ 109 pr natt. Helt ok nyoppusset for denne prisen..Dobbeltsjekket flere ganger mot div Hampton, Hilton Garden Inn... Generelt de siste 6 mnd har disse ligget på pluss/minus $ 300, og de har mer eller mindre de samme rom..;):up:

Har igjen booket meg tur til NY. På hotellfronten var ingen av mine tidligere hoteller ok i pris, men St Giles dukket opp. Har bodd på St Giles i London, noe som var litt av en turist maskin. Ikke videre imponert av London varianten, men det funket greit for 2-3 netter. I NYC derimot ser det jo ut som hotellet er ganske så ok. Er det noen som har bodd der og kan si noen ord?

Back