Flere tråder om dette men...... :
Jeg vil bruke ca 3500 kroner på hotell i HKG ( Kowloon-sida -men ikke et krav ) for tre netter. Vurderer Harbour Grand eller InterContinental Grand Stanford.....men bare vurderer.
Tidspunkt er 31/5 - 3/6
Hjelp meg da.....![]()
![]()
In the first of this two-part episode - arriving by private yacht - Varun stays at the finest urban residential spa in the world, The Plateau Spa. After sightseeing around Hong Kong on a speedboat, he tries his hardest to paint in an 'Art Jamming' session before moving to the newly refurbished Mandarin Oriental. Here, he tries a painful but soothing cupping treatment before playing with a pair of dolphins in Ocean Park
In part two - at the Four Seasons - Varun tries out tai-chi, learns to make dim-sum and finds out why Jade is to the Chinese what diamonds are to Westerners. He arrives by private helicopter at The Peninsula Hotel on Kowloon Island. After exploring the hotel, he takes a cooking lesson at Zuma followed by a lesson in how to make the perfect pavlova, before ending his stay on a junk on Victoria Harbour.
Hva med dette Frode?
http://www.aftenposten.no/reise/nyheter/article4068703.ece
Neste mandag åpner det nye Ritz-Carlton Hong Kong dørene. Det dreier seg om «verdens høyeste hotell».
Toppen rager 490 meter over bakken. Hotellet disponerer de 16 toppetasjene i skyskraperen, fra 102. til 118. etasje.
312 gjesterom blir det plass til, deriblant ulike luksussuiter. Og herfra skal gjester få vid utsikt over både Victoria-havnen, Hongkong-øyen og mer til.
Harmonerer kanskje ikke helt med budsjettkravet iom at du må regne med minst 3500 NOK per natt for å komme inn på RC![]()
Trenger litt hjelp fra folk ang. hotell :
Sliter med å velge hotell i HKG - valgene står mellom :
Intercontinental
Hyatt Regency,Tsim Sha Tsui
Sheraton
W
Alle ligger på Kowloon-sida. Prismessig ligger totaloppholdet på alt mellom 2500 og 4800 kroner. På Sheraton får jeg suite inkl.forkost, på Hyatt er det Club-room,på W er det også inkl. frokost mens fordelen med IC er beliggenheten.
Hva ville dere valgt ?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.