HØST OG KVELDSSOL PÅ OSL

winrace12

ScanFlyer Blue
HØST OG KVELDSSOL PÅ OSL

Heisann!
Er en god stund siden jeg sist spottet, så det var herlig å komme tilbake rundt gjerdet igjen! :) Merker at det har blitt mer variert og spennende trafikk [heavies] siden jeg sist var på Gardermoen, eller Oslo Lufthavn som den nå heter:angry: Nok om det, her kommer bildene;)

Ett trist syn:(

Re: HØST OG KVELDSSOL PÅ OSL

Flotte bilder ;) bare en liten ting. Ser ut som det er enormt med vignetering på objektivet ditt. Om du bruker photoshop eller lightroom er det lett å fikse med lens correction ;)

LN-KKJ ser helt grusom ut...får den snart et nytt strøk maling?

Flotte bilder ;) bare en liten ting. Ser ut som det er enormt med vignetering på objektivet ditt. Om du bruker photoshop eller lightroom er det lett å fikse med lens correction ;)

Kan jo hende vignetteringen er lagt der med hensikt, jameson82?
Herlige bilder, Marius!

Kan jo hende vignetteringen er lagt der med hensikt, jameson82?
Herlige bilder, Marius!

Det er jo en mulighet, var ikke vondt ment.. Men det er typisk på ett objektiv som er fra vidvinkel til tele i ett.. Har akkuratt samme vigneteringa i mitt 28-300 objektiv

Det er jo en mulighet, var ikke vondt ment.. Men det er typisk på ett objektiv som er fra vidvinkel til tele i ett.. Har akkuratt samme vigneteringa i mitt 28-300 objektiv

Vet jo heller ikke om vignetteringen er gjort med hensikt, men veldig ofte gjør dette en flott effekt ved å unngå en ensartet bakgrunn. Ingen grunn til å unnskylde kommentaren din "jameson82", husk at de fleste fotografer ønsker tilbakemeldinger, og i dette tilfellet ble det jo bedt om ris/ros. Var ikke meningen å kritisere din kritikk...hi hi.. :)

Mange flotte og skarpe bilder. Om vignetterings-effekten var tiltenkt eller ikke passet den godt.

Takk skal dere ha alle sammen!
Vignettingen var lagt inn selv. Noen liker det og andre ikke. Det repekterer jeg selfølgelig. Jeg tar det ikke noe vondt ment, Jameson :)
Ja, -KKJ kunne virkelig trengt et nytt strøk med maling, men samtidig er det en liten sjarm med den slitte og gamle malingen.

Marius

Back