Hong Kong/Bangkok/Krabi - februar 2009

I følge Thai sine nettsider så blir det 777-200/300 på BKK-KBV og Airbus A300-600/600C på veien tilbake til BKK :)

Greit med deres A300-600 også. Greit å få med seg en flytype som snart er historie !:rolleyes: Har fløyet begge med TG.. Og de bytter vel også i siste øyeblikk, som en gang med meg..

Kjempemoro å få med seg begge flytypene - og interessant å se hvordan de bruker dem på korte avganger som dette. Fløy selv A300-600 med Garuda Indonesia, men det er lenge siden.

Lufthansa flyr A300-600 i Europa - og det må jeg få med meg før det er for sent!

Thai har jo ikke mange fly som ikke er widebody uansett. Reiste selv med 747-400 BKK-CNX søndag, 1 times flytur.

Tripreports kommer innimellom litt avhengig av tilgang til PC og nett :)

Med Opera Mini på min Nokia N95 8GB så skal det vel være muligheter for i alle fall små tekstrapporter underveis.

Så får vi krysse fingrene for at OSL takler snøværet som er meldt i morgen og at vi kommer oss nogenlunde i rute avgårde til LHR :)

Virker som det er dårlig belegg på Economy Extra og Biz på lørdager (av naturlige årsaker sikkert...) Jeg har fått holdt av 3F.

Attachments

• ScreenShot007.jpg
    ScreenShot007.jpg
    182.9 KB · Views: 65
Last edited:
Back