Holder 30 min i VIE?

Glenn

ScanFlyer Gold
Tenkte jeg skulle bestille billetter til BUD med Austrian, men har bare 30 minutter før flyet til Budapest går fra VIE.

Holder det?
Morgenavgangen fra OSL til VIE er vel vanligvis i rute?

Minimum connection time på VIE er 25 min, så i teorien skal det gå. Regner med at du reiser med gjennomgående billett?

Oppfatter VIE som en meget effektiv flyplass :) Har selv hatt kun 45 min connection der, da jeg kom fra Asia og skulle videre til OSL..

Minimum connection time på VIE er 25 min, så i teorien skal det gå. Regner med at du reiser med gjennomgående billett?
Takk -AØR.

Jepp, gjennomgående billett, får vel bare satse på at alt klaffer.
Har aldri hatt connection i VIE, så det kan jo bli spennende ..

Vil tro det går fint. Liten og effektiv flyplass, slik som "Wf-pax" skriver. Skriv gjerne et trip-report.

Takk -AØR.

Jepp, gjennomgående billett, får vel bare satse på at alt klaffer.
Har aldri hatt connection i VIE, så det kan jo bli spennende ..

Jeg har hatt en del Connections via VIE, og på 30 minutter har du ikke mye tid avhenger en del av på hvilken tid av året, vi brukte ruten OSL-VIE og videre derifra, til vores kunder, og 30 min syns jeg er i minste laget, du må forberede deg på at løpe fra fly til fly, har gjort det en 10 ganger nu selv, og hver gang har det vært ventetid, har flere ganger prøvet at bli sat frem i køen av Austrian personale, da jeg ellers ikke ville rekke det neste fly videre, men skal du til budapest, burde du kansje sjekke ut med Baltic, de har ofte ruter som passer bedre hva angår tid, samtidig pleier de at være billigere også.

MVH Torben

Takk for advarselen Torben. ;)

Tror likevel jeg satser på Austrian, de har jo ansvaret for å få meg videre om jeg ikke rekker flyet, de har avganger senere på dagen til BUD.
Takk for tipset om airBaltic, men valget falt på Austrian pga. *A og avgang tidlig på dagen.

Last edited:
Det går til tider med mindre enn 25 min., men det kan da være problemer med bagasjen. Om det ser ut til å bli mindre enn 25 min. vil det avhengig av kapasitet være noen fra Austrian sitt bakkepersonale som plukker deg opp ved flyet og frakter deg videre til neste fly med minibuss.

SKal ikke fly noe mere OSL-VIE selv i mai, ellers kunne du sagt hei i cockpit :)

Back