Bose Quiet Comfort 2, som er de heldekkende, koster rundt 300 daler her borte .. vi kan sikkert spore opp et par til deg neste helg.
QC2 er klumpete og gammeldags. Dersom du bruker dem paa fly, kan du ikke ligge paa siden. De er rett og slett for store. Jeg er stor Bose fan, hele huset mitt reflekterer det, men jeg holdt meg til Sennheiser fordi Bose sitt produkt var for stort.
DET var til QC3 kom paa banen! Kjoepte de en god tid tilbake, beste noise cancelling head set i verden! 349 daler i US and A, verdt hver en daler. De har en Bose store paa SEATAC
Jeg gikk andre veien, fra Sennheiser on-ear ANR til QC2. Klokker gir utrolig mye bedre lyd og støyreduksjon etter min mening, Sennheiserene ga jeg bare bort. Før Sennheiser hadde jeg Phillips ANR klokker til $60, og til og med de var bedre enn Sennheiser.
jeg syns vanlig AAA batteri er en fordel..
Jo, jeg hadde PXC250. Lyden var ikke noe å rope hurra for, støydempingen ganske dårlig og batteripakka talentløs. Den eneste fordelen kontra QC2 er størrelsen på veska til PXC.
Men det med størrelse er smak og behag. Hver og en bør ta seg en tur til sjappa og prøve for å finne ut hva man liker best.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.