Hjelp Til Oversikt Over Dy's Nye Fly ?

ENGM RAMP

ScanFlyer Rusty
Folkens, det går snart i surr for meg....

DY har så mange fly på vei inn i selskapet nå fremover at jeg begynner miste oversikten, kan noen av dere MED oversikt bistå litt her:

11 stk 737-800 som leases, men er dette bare nye maskiner eller en mix?
42 stk 737-800 SPLITTER PINE nye maskiner, den er grei, samt opsjon på 42
3 stk 737-300 som de har kjøpt brukt og som kommer i mars, april og mai -08

Er det da flere maskiner på vei inn i systemet som jeg har glemt av mon tro?

Jeg mente at de 11 737-800 som leases er splitter nye, i hvertfall er den foerste LN-NOB splitter ny....men saa fikk jeg hoere at LN-NOD er en brukt maskin....saa mulig det er en mix blant de foerste 11...og kanskje kommer en av de 42 som er egne maskiner foer den siste leasing maskinen er levert....den som henger i et grantre rundt BFI og Renton for se....

Men hva med LN-NOC da Finn Erik? Det er da vitterlig bare en ex-Air Europamaskin? Godt brukt sådan? Eller er DET bare en mellomløsning mon tro? Eller om de har kjøpt/leased den brukt? Ikke vet jeg :)

Systemet er da enkelt: fly med LN-KK*, LN-NO*, LN-DY* minus noe få unntak flyr/kommer til å fly for DY

LN-NOB er ny, LN-NOC er brukt og LN-NOD skal være ny. Etter hva jeg har lest og forstått her på forumet

Det er korrekt. NOC er en ex-Air Europa 738 (EC-ICD) som naa staar 'et sted i Europa' og faar gjennonfoert sjekker. Den er allerede malt. Det er ikke kjent hvem som er paa halen ..

LN-NOB er ny, LN-NOC er brukt og LN-NOD skal være ny. Etter hva jeg har lest og forstått her på forumet

Jeg trodde ogsaa at NODen skulle vaere ny...men hoerte rykter i dag at den ogsaa er brukt....men ikke hvorvidt det er en -800 eller -300.....og det var det jeg mente med system at -300 er KK* mens -800 er NO* pluss DY*

Back