Hjelp til EBG

A-380

ScanFlyer Silver
Før utgangen av April trenger jeg 17300 poeng på mitt Eurobonus kort for å få gullkort. Noen som har et bra tips om hvordan dette kan skaffes? Og helst for en så billig penge som mulig.

Kjøp en billig billett til BKK, PEK, NRT eller tilsvarende, 100% inntjening burde vel gi omtrent akkurat nok poeng?

-A

OSL-BKK t/r i Økonomi Ekstra gir 18000. Pluss 15 % hvis du har et EBS.

Vanlig økonomi gir 12000 + evt 15 %, men gir jo ikke nok poeng.

Og prisene for en S-klasse t/r nå i vinter fra OSL til BKK ser ut til å være mer eller mindre 13.000 pluss avgifter.

Hiver du på 500,- NOK så får du en reise i Z-klasse (biz), men da må du være borte søndag.

-A

Z-klasse arn-cph-bkk-sin-bkk-cph-arn koster 13450 nok. Det gir det altfor mye poeng:-) Ta osl-arn på bonuspoeng. ARN-PEK med Air China får du for 12100 nok. Det kan hende at det også finnes noen billig Eco extra turer fra et sted i Europa (f.eks lhr eller dub), men har ikke oversikt over dette.

Eller du kan vente med å reise til du begynner på ny opptjenngsperiode og ta turen arn-sin da. Da trenger du ikke mange fler poeng for å få gull neste opptjeningsperiode.

Fikk du de siste tiltrengte poengene? I så fall, hva endte du opp med å booke?

Fikk du de siste tiltrengte poengene? I så fall, hva endte du opp med å booke?

Nei, slo det fra meg.

Benyttet meg heller av US Airways sin "sponsing" av first class med LH til Tokyo og Seoul.
Så pengene gikk den veien heller

Back