Hjelp til å velge CO vs US

Jetset

ScanFlyer Blue
Hjelp til å velge CO vs US

Hei,
Skal en tur fra Oslo over dammen til Fort Pierce i Florida.
Har planer om å fly til West Palm Beach, og leie bil derfra.

Er det noen her som har erfaringer både med CO og US, og som i tilfelle kan komme med noen gode anbefalinger.

IFE, setecomfort osv...

Takker for alle innspill :)

Re: Hjelp til å velge CO vs US

Har kun erfaring med CO, og de er forholdsvis gode.
CO har skjermer i seteryggene med AVOD (stopp/pause/spoling/etc.), mens US har skjermer i taket. (ref: denne TR'en)

Mod. note: Flyttet til reiseforum

Hvis det står mellom CO og US ville jeg valgt CO, med mindre US er vesentlig billigere. Maten er ganske lik, drikkepolicy det samme. Med setene og underholdninger er mye bedre på CO

Joda, CO anbefales... AVOD'en er meget bra...

Har flydd CO og US (fra london med A330 og 767 vel å merke) og fikk godt inntrykk av US fra london. Ville vel selv valgt CO så lenge prisen ikke er forskrekkelig mye høyere, jeg har det fryktelig bra i CO 757. Har ikke erfaring fra US sine 757. Med US må man vel også betale for bagasje nå? Det gjør man vel ikke med CO? Reiste med dem sist i november, og da var det hvertfall enda inkludert.

Ha en god tur :-)

Med US må man vel også betale for bagasje nå? Det gjør man vel ikke med CO? Reiste med dem sist i november, og da var det hvertfall enda inkludert.
Du kan ha med en koffert gratis hos både CO og US på IC-flyvninger. Gratis helt frem til ankomststed, selv om du skal videre innenriks i USA el.

Jeg hadde nok valgt CO over dammen. :)

Var over i USA for noen uker siden med CO 39/38 og jeg som sjelden flyr utenfor Europa ble overrasket over den slette servicen til flyvert(innene) hos CO. Servicen var mye bedre innenriks med CO/UA. Og fly med en midtgang skal jeg unngå i framtiden når jeg reiser så langt.
Kanskje jeg burde skrive en TR....

He, he se der.. ^_^ Vi har alle forskjellig smak og erfaringer. Har selv hatt 9 CO 39/38 på vel to år og har selv valgt 3 CO 39/38 det kommende halvåret. Foretrekker en midtgang og 752 over dammen...

Servicen på de 9 gangene ? Generelt bra, tildels meget bra... MEN heller ikke bedre enn AF/KL/LH/NW widebody som det har vært noen av også :rolleyes:

Innenriks i USA og til Latin-Amerika, helt OK+ også...

Takk for alle innspill! Det blir nok CO som også er noen få hundrelapper billigere :)

Det vil jeg hvertfall påstå du gjør rett i.. Og ikke minst vist det er de som er billigst!

Back