Hjelp til å finne tidligere flightnr

Ståle

Amatør
Hjelp til å finne tidligere flightnr

Morn! Jeg driver å skaper sammen noen flightnumre jeg har opparbeidet igjennom tidene, og sliter litt med å finne flightnumrene til charterselskapene jeg har fløyet med.

Har sjekket hos OSL.no, Thomas Cook + Amadeus til ingen hjelp.

Har noen her mulighet til å finne ut av hvilket flightnr Thomas Cooks avgang OSL-CFU hadde d. 9 juli i år, og CFU-OSL 23 juli samme året?

Re: Hjelp til å finne tidligere flightnr

Er samtidig meget interessert i flightnr på Sterlings OSL-BCN d. 21 juni 2007 med retur samme rute 6 juli 2007. Det var en 738 begge veier.

Routing på Sterling er funnet, så den trengs ikke lenger.

Disse var grei jo å finne igjen :( (jeg regner med at det er 2010 du er ute etter ! )

OSL-CFU DEN 09 jul var DK877 OY-VKD A321 og den var 2 timer forsinket ut den dagen.

Returen CFU-OSL 23 jul DK878 OY-VKA OnTime :D

Nyyyydelig utrolig hva folk får til, selv Thomas Cook kunne ikke hjelpe meg der!

Tusen takk! =)

Nyyyydelig utrolig hva folk får til, selv Thomas Cook kunne ikke hjelpe meg der!

Tusen takk! =)

Thomas Cook er nok mere opptatt av sin fremtid enn sin "fortid", men heldigvis har vi "systemer" for det meste.:D

Hvor kan man finne reg.nr på fly tilbake i tid? Har vært på flightstats, men finner ingenting der.

Kunne gjerne tenkt meg å finne reg.nr på et par fly for et par år siden.

Dette er ikke offentlig tilgjengelig informasjon, men hvis du lager en egen tråd med dato og flightnummer i registerforumet, så skal du ikke se bort fra at det er noen snille sjeler som hjelper deg. :)

EDIT: Husk å spørre pent, da dette er en ekstra service og ikke noe som er forventet hjelp.

Back