• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Hjelp til å finne tidligere flightnr

Ståle

Amatør
Hjelp til å finne tidligere flightnr

Morn! Jeg driver å skaper sammen noen flightnumre jeg har opparbeidet igjennom tidene, og sliter litt med å finne flightnumrene til charterselskapene jeg har fløyet med.

Har sjekket hos OSL.no, Thomas Cook + Amadeus til ingen hjelp.

Har noen her mulighet til å finne ut av hvilket flightnr Thomas Cooks avgang OSL-CFU hadde d. 9 juli i år, og CFU-OSL 23 juli samme året?

Re: Hjelp til å finne tidligere flightnr

Er samtidig meget interessert i flightnr på Sterlings OSL-BCN d. 21 juni 2007 med retur samme rute 6 juli 2007. Det var en 738 begge veier.

Routing på Sterling er funnet, så den trengs ikke lenger.

Disse var grei jo å finne igjen :( (jeg regner med at det er 2010 du er ute etter ! )

OSL-CFU DEN 09 jul var DK877 OY-VKD A321 og den var 2 timer forsinket ut den dagen.

Returen CFU-OSL 23 jul DK878 OY-VKA OnTime :D

Nyyyydelig utrolig hva folk får til, selv Thomas Cook kunne ikke hjelpe meg der!

Tusen takk! =)

Nyyyydelig utrolig hva folk får til, selv Thomas Cook kunne ikke hjelpe meg der!

Tusen takk! =)

Thomas Cook er nok mere opptatt av sin fremtid enn sin "fortid", men heldigvis har vi "systemer" for det meste.:D

Hvor kan man finne reg.nr på fly tilbake i tid? Har vært på flightstats, men finner ingenting der.

Kunne gjerne tenkt meg å finne reg.nr på et par fly for et par år siden.

Dette er ikke offentlig tilgjengelig informasjon, men hvis du lager en egen tråd med dato og flightnummer i registerforumet, så skal du ikke se bort fra at det er noen snille sjeler som hjelper deg. :)

EDIT: Husk å spørre pent, da dette er en ekstra service og ikke noe som er forventet hjelp.

Back