MartinL
ScanFlyer Dusty
Reiser i begynnelsen av oktober til Australia for å kjøre noen sykkelritt. På veien ned har vi to uker i Hong Kong. Dette er tredje turen min til Hong Kong, så jeg er mest keen på å få med gutta inn i Kina og også se noe annet. Planen er defor å komme oss opp til Bejing hvor vi har en kompis som bor. Vi tenkte først med fly, men etter flere søk er dette lattelig dyrt. Er det noen her som kan komme med noen gode idere om hvordan vi kommer oss billigst mulig opp og inn i Kina, samt ned igjen?
Jeg tenker her mest på om noen har tips eller ideer om flyplasser i nærheten (ca dags reise) fra Hong Kong eller Bejing som et billigere alternativ. For å Illustrere litt: Skal fra Tromsø til Malmø. Fly fra Tromsø til Gøteborg er billigere. Tar derfor tog fra Gøtebort til Malmø.
30 timer på tog frister ikke....
Jeg tenker her mest på om noen har tips eller ideer om flyplasser i nærheten (ca dags reise) fra Hong Kong eller Bejing som et billigere alternativ. For å Illustrere litt: Skal fra Tromsø til Malmø. Fly fra Tromsø til Gøteborg er billigere. Tar derfor tog fra Gøtebort til Malmø.
30 timer på tog frister ikke....