Beklager om dette ikke er riktig forum, men:
Jeg bestilte for en tid tilbake en Z-klasse billett hos Air Canada.
Når man da gjør dette fra deres Norske side, fra SVG til FLL, slik jeg gjorde
og velger ExecutiveFirst Lowest slik jeg gjorde, får man opp på
"Review the fare rules and general conditions of carriage"
at en z-klasse billett, hvilket jeg hadde, er:
"Tickets are refundable (a €240 EUR fee applies per person) and non-transferable. "
Nå når jeg ringer dem og spør hvor pengene mine er, hevder inderne på call-senteret at jeg ikke har krav på refund...
WHAT!!!!!!!
Og jeg forklarer opp i mente hva som står på www.aircanada.com til ingen nytte..
Jeg avbestilte biletten i god tid før avreise.
Jeg har frippel, trippel, nippel sjekket biletten min (og gjorde det før jeg avbestilte også) at den var refunderbar. Jeg har ALDRI vært usikker på slikt noe før en avbestilling..
Så nå har jeg skrevet mail, lagt ved print screens som viser at jeg har rett..
Men at Air Canada holder på slikt er mildt sagt sykt..
Hva gjør jeg?
Hvilke rettigheter har jeg når det er åpenbart jeg som har retten på min side
i henhold til det som står på min bilett?
Jeg bestilte for en tid tilbake en Z-klasse billett hos Air Canada.
Når man da gjør dette fra deres Norske side, fra SVG til FLL, slik jeg gjorde
og velger ExecutiveFirst Lowest slik jeg gjorde, får man opp på
"Review the fare rules and general conditions of carriage"
at en z-klasse billett, hvilket jeg hadde, er:
"Tickets are refundable (a €240 EUR fee applies per person) and non-transferable. "
Nå når jeg ringer dem og spør hvor pengene mine er, hevder inderne på call-senteret at jeg ikke har krav på refund...
WHAT!!!!!!!
Og jeg forklarer opp i mente hva som står på www.aircanada.com til ingen nytte..
Jeg avbestilte biletten i god tid før avreise.
Jeg har frippel, trippel, nippel sjekket biletten min (og gjorde det før jeg avbestilte også) at den var refunderbar. Jeg har ALDRI vært usikker på slikt noe før en avbestilling..
Så nå har jeg skrevet mail, lagt ved print screens som viser at jeg har rett..
Men at Air Canada holder på slikt er mildt sagt sykt..
Hva gjør jeg?
Hvilke rettigheter har jeg når det er åpenbart jeg som har retten på min side
i henhold til det som står på min bilett?