• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Himmelen full av ...ikkje stjerner,- men av helikopter...

G-COLE

ScanFlyer Gold
2 ganger i dag har det gått en sverm av helikoptre fra Flesland.
Det var 8 stykker hver gang, en i formiddag, og en gang i ettermiddag.
Tok noen bilder fra terassen i ettermiddag.

Noen som vet om dette er en form for "skoleflygning" eller noe annet ?

Helikopter_a_02-05-2011_.jpg

Helikopter_01_02-05-2011_.jpg

Helikopter_02_02-05-2011_.jpg

Helikopter_03_02-05-2011_.jpg

Helikopter_04_02-05-2011_.jpg

Helikopter_05_02-05-2011_.jpg

Helikopter_06_02-05-2011_.jpg

Helikopter_07_02-05-2011_.jpg

Helikopter_08_02-05-2011_.jpg

Passerte over Eggemoen rundt lunsjtider, vestover. Det var helikopter-treff på Storefjell i påsken, men vet ikke om dette var noen av deltagerne?

Fine bilder Jan Einar.

Dette var en gjeng med "ny-rike" russere som hadde kjøpt seg hver sin Robinson R-44.
De var her vest for å fly litt rundt omkring. De fylte visst 2 ganger på Flesland i går, og er visst nå på Torp. Så er det noen der, så får dere de sikkert på brikken :)

Har vært på BGO i dag også, så dem på vei mot BGO tidligere i dag.
Fløy over huset mitt for 30 min siden på vei østover.

Y

Har vært på BGO i dag også, så dem på vei mot BGO tidligere i dag.
Fløy over huset mitt for 30 min siden på vei østover.

Y

-Ja,- de har vært her på flesland 2 ganger i dag også. I formiddag og i ettermiddag.

Så de faktisk! Russere full i olje sikkert

Ja vil man tjene penger nu, er det russland som er stedet, noen av de høyst betalte spillejobbs har jeg i Russland og Ukraina, ja man vet jo at 80% at de rikes penger kommer fra kriminalitet, og samarbeide med diverse mafiaer, men sånt er det bare, det er østblokken og der foregår ting ikke på samme måte som her :)

Torben

Back