Hilsen fra domestic Thai lounge i Bangkok

Gard: Fikk du velge seter da du bestilte TG-billettene eller fikk du først mulighet til dette ved innsjekk? I følge signaturen min så har jeg bestilt noen billetter fra BKK-HKT og disse er også i biz. Men fikk ingen mulighet til å velge seter ved booking.

Jeg fikk heller ikke mulighet til å velge sete da jeg bestilte biz billetter(innenriks) hos Thai..:(

SNSK

Takker for bra informasjon om hotellet!

Vurderte Avista, men valget falt på en annen resort. Har booket Katathani Phuket Beach Resort for oppholdet neste år. Kommer tilbake med erfaringer fra dette stedet etterhvert ;)

Bodde på Katahani i april. Meget fornøyd. Rolig og avslappende atmosfære. Det skjer ikke så mye på denne lille Kata stranden etter solnedgang. Det var et par restauranter, men ingen nattklubber. Vi dro ofte over til store Kata eller til Karon, hvor utvalget er bedre. Det tar ca 10-15 min å spasere langs veien til den andre Kata stranden.

NoN

Bra rapport, og spesielt god til å ligge på Trip Advisor, ikke alltid like gode de en finner der.

Dukket det opp noe balsam etterhvert (et must for kona)? Var det noe fancy sjampo på rommet?

Hei

Det dukket aldri opp balsam på rommet og det var helst kona som var på jakt etter det ja. Jeg har jo ikke så mye hår igjen så balsam er ikke det første jeg leter etter på rommet ^_^ Ellers var sjampoo og dusjsåpen OK men det var litt rart at de både hadde det på flasker som sto ved vasken og som dispenser inne i dusjen....og det som var på dispenser var ikke det samme som på flaskene? De har helt klart en del utfordringer ifm oppstarten og det er f.eks. støv overalt. Men det står ikke på viljen og servicen på hotellet. Idag fikk vi sjekke ut kl 13 selv om det var andre som skulle ha rommet allerede kl 14 og vi fikk bruke et annet rom for å ta en dusj på før vi dro fra hotellet. Så servicenivået var veldig bra synes jeg. Nå er jeg i Bangkok på vei hjemover til gamlelandet...hører rykter om at det skal bli masse regn når jeg lander hjemme :(

Back