Hilsen fra Bangkok

gardkarlsen

ScanFlyer Silver
Her kommer en liten hilsen fra flyplassen i Bangkok. Sitter nå og slapper av i Thai loungen i D grenen. Med trådløst nett er det lett å koble seg opp med iPhone å sjekke mail og surfe på nett. Jeg koser meg med en iskald Chang øl så livet er ikke så aller verst nå ;-) jeg har kun en economy billett ikveld på flighten til CPH men jeg har lagt inn ønske om oppgradering med poeng - det er dermed bare å vente i spenning. God helg.

T - 36 til avreise - dvs t - 67 til jeg sitter der jeg også..... mmmmm men vurderer Singha fremfor Chang....
God tur hjem!

T - 36 til avreise - dvs t - 67 til jeg sitter der jeg også..... mmmmm men vurderer Singha fremfor Chang....
God tur hjem!

Singha er også herlig, men har fått mer og mer sansen for Chang etter en "feiltagelse" på Bangkok Airways..:) Vel og merke ikke godt i norsk vinter har jeg erfart..

Ha ha - mekongen er fin... "Kjekket" meg litt med Mekong og cola i solen for et par år siden.. Frøken ble mektig imponert over snøvlingen og fnisingen..

Men ingenting slår et glass godt Mekong-whisky!

Jeg kan ikke akkurat se hva ordene "godt" og "Mekong-whisky" har i samme setning å gjøre! Det smaker jo fælt! Dessuten får man skikkelige mareritt av det. En kompis våknet en natt stående i hotellsengen sin i Bangkok etter å ha drømt at han satt i pilotsetet på en DC10 som styrtet i Besserudkjernet. Og det var etter mye Mekong whisky.

Nei takke meg til en Jägermeister!!:colgate:

BF:cool2

Jeg kan ikke akkurat se hva ordene "godt" og "Mekong-whisky" har i samme setning å gjøre! Det smaker jo fælt! Dessuten får man skikkelige mareritt av det. En kompis våknet en natt stående i hotellsengen sin i Bangkok etter å ha drømt at han satt i pilotsetet på en DC10 som styrtet i Besserudkjernet. Og det var etter mye Mekong whisky.

Nei takke meg til en Jägermeister!!:colgate:

BF:cool2

Høres ut som en god drøm spør du meg! ;)

Siste dag i Huna Hin i dag, så går ferden til BKK-CPH-TRD. Har Y+, håper å kunne bruke noen poeng slik at det blir C, men flyet er vist temmelig fullt...., så vi får håpe det beste. (Jeg har EBG og reisefølget EBS.) Når det gjelder øl i Thailand så er det jo Singha som gjelder+medbrakt Gammel Dansk!!

Jeg er ikke stor fan av whiskey til å begynne med og mekong whiskeyen tar ikke helt av den heller synes nå jeg. Joda, de har både Singha og Asahi. Vi har alle vår favoritt :-)

Sitter nå i loungen i Käbenhavn og flyet til SVG går om et äyeblikk. Det ble ingen oppgradering på meg for flyet var helt fullt. Dermed ble det en 12 timers flytur på economy. Hadde rad 23...färste rad etter economy extra ;-) Det var en laaang flight med lite sävn dessverre...men men...sånn er livet. Kommer tilbake med mer detaljer i en reiseoppsummering snart.

Huff da, min spøk ble altså virkelighet. Er vel kanskje ekstra plagsomt å sitte på economy når man hadde et håp om noe annet?

Mekong-hyllesten var en (grov) spøk fra min side. Enig - Gammel Dansk er det som skal være med på tur. Reiser aldri fra landet uten minst en halvliter av denne.

Siste dag i Huna Hin i dag, så går ferden til BKK-CPH-TRD. Har Y+, håper å kunne bruke noen poeng slik at det blir C, men flyet er vist temmelig fullt...., så vi får håpe det beste. (Jeg har EBG og reisefølget EBS.) Når det gjelder øl i Thailand så er det jo Singha som gjelder+medbrakt Gammel Dansk!!

Da er vi komet til CPH etter en helt grei tur fra BKK. Ble faktisk en oppgradering og to seter på rad 6 ble tildet!. Rask og god servering på denne nattflyvningen. Synes SAS virkelig leverer varene i C for tiden. Noen små detaljer som halvfulle plastikkglass med champagne og mye plast etc. runt mat, hodetelefoner, tepper. Burde ikke crewet ihvertfall gå rundt å samle opp all denne plasten etterhvert???Etter en god dusj her i loungen venter en kopp kaffe og siste etappe til TRD kl.09.25 og så til snømåking!!:cry::cry::cry:

Back