• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

TRD HiFly A332 11DES15

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
CS-TRI er superreserve for Thomas Cook. Kommer fra OSL i kveld - skal vel ut i morgen tidlig en gang.

Men hvorfor fløy den OSL-TRD-OSL?

Espen

Fordi charterruten til Las Palmas fra Værnes starter nemlig på Værnes, derfor må de fly tomt fly opp til Værnes. Vanlig når OY-VKx flyr ruten til ellers også. Det som man kan merke seg med denne rotasjonen fra TRD, var at flyet måtte ned i LIS i 20 min på hei til LPA...

Roger! Jeg bommet på datoen på den første posten.... For meg så det ut som den fløy opp til TRD fra OSL for så å returnere tilbake til OSL etter et kort bakkeopphold. Nå ser jeg jo at den hadde mange timer på seg til å fly en rotasjon sørover i Europa før normal ferry tilbake til OSL. Alt som normalt med andre ord :-)

Espen

VKH er tydeligvis fortsatt syk, A340 9H-TQM har overtatt og skal ferges til TRD i kveld ...

Danish Air Transport for TCAS, Fredag 25/12
Ankomst : DK9007 fra Oslo 05:55.
Avgang : DK4007 til Las Palmas 06:45.
Ankomst : DK4008 fra Las Palmas 20:00.
Avgang : DK9008 til København 20:45.
Flytype og reg : Airbus A320, OY-LHD

HiFly Malta for TCAS, Fredag 25/12
Ankomst : DK9073 fra Oslo 05:10.
Avgang : DK6573 til Las Palmas 06:45.
Ankomst : DK6574 fra Las Palmas 20:00.
Avgang : DK9074 til Oslo 21:20.
Flytype og reg : Airbus A340-300, 9H-TQM
https://envaspotter.wordpress.com/spotterallerts/

-VKH er nå på tur til ARN fra AUH. Ryktene går om nytt fargeskjema og det blir jo spennende å se. På høy tid i så fall :-)

Espen

-VKH er nå på tur til ARN fra AUH. Ryktene går om nytt fargeskjema og det blir jo spennende å se. På høy tid i så fall :-)

Espen

Den gikk direkte til HEL der den ble satt direkte inn på rute og nå på vei til HKT.
Skal ikke være lakkert i de nye fargene leser jeg på Face, men noen kan sikkert bekrefte dette?

Back