OSL Hi Fly A380 OSL 02AUG18

Re: Hi Fly A380 OSL 2/8

Hva ble belegget ut og inn til OSL? Fikk de plass til alle på economy?

Noen som har bilder fra flyet ble boardet og lastet? OSL har vel kanskje ikke cateringbiler når når opp i andre etasje?

Bilde fra avgangen også :)

https://www.nettavisen.no/nyheter/innenriks/innleid-kjempefly-tok-av-fra-gardermoen/3423520660.html

Nedover skal vi ha med oss 238 passasjerer, mens flyet hjem skal ha med seg 403 reisende, sier informasjonssjef Siri Røhr-Staff i Ving.

Flybyttet kan ende i en positiv overraskelse for noen av passasjerene. Det er nemlig «kun» plass til 399 gjester i økonomiseksjonen, og selskapet kan derfor bli nødt til å flytte noen av gjestene opp på business eller første klasse for å få med seg alle. Totalt er det plass til 471 passasjerer.

Hva ble belegget ut og inn til OSL? Fikk de plass til alle på economy?

Noen som har bilder fra flyet ble boardet og lastet? OSL har vel kanskje ikke cateringbiler når når opp i andre etasje?

Hvorfor har det ikke kommet noen bilder fra A380 flyet på OSL?? :8:
Det er bare 3 bilder på FaceBook. Og en video som er på NRK.no der man ikke kan se hele landingen :( :(

Og så håpet jeg også å se bilder der A380 hadde trappene "koblet" på flyet som folket brukte for å komme inn i flyet :angry: :angry:

Og jeg som måtte være på jobb og ikke kunne være på OSL for å se A380 :cry: :cry:

403, da sitter vel alle på economy, med tanke på at det minst er en håndfull infants fra PMI om sommeren? Eller var det noen heldige?

Hi Fly A380 OSL 2/8

Her er et par bilder fra avgang på Palma.
e0871f256cda22b1d56236b7cbfde786.jpg

55bb73215f5565926fad5f40e6d0d8a6.jpg

Fra Instagram storyen til Flightdeckcrew https://www.instagram.com/flightdeckcrew
Skulle gjerne vært på OSL i dag, men det passet ikke.[emoji45] Skal prøve å få med meg avgang i morgen.
Jeg jobber for tiden som vikar hos Gate Gourmet på OSL, så et perfekt scenario hadde vært at flyet var på besøk en dag jeg uansett var der på jobb. Jaja, siden Norwegian har leid det inn for noen uker fremover kan det jo være at jeg har flaks på et senere tidspunkt.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Like før A380-en landet i kveld, så var det et fly som landet med noe tekniske problemer. Hørtes ut som "conair 6783" eller noe slikt. Noen som fikk med seg hva det var?

Re: Hi Fly med A380

Så den komme sigende inn over Eidsvoll nå, artig å se den selv på avstand.

Sent from my HTC U Ultra using Tapatalk

Det var en tysk militær 319 som gjorde en goaround i samme tidsrommet .. muligens den? Men den landet ikke ..

Last edited:

Like før A380-en landet i kveld, så var det et fly som landet med noe tekniske problemer. Hørtes ut som "conair 6783" eller noe slikt. Noen som fikk med seg hva det var?
Det var en C-130 fra US Navy 16-5348 som landet like før A380. Herculesen tok av ca 20 min før fra Gardermoen og returnerte. Det røk ganske kraftig fra motorene, men dette tror jeg er ganske vanlig på denne maskinen.
Landingen gikk helt fint og den taxet tilbake til mil på Gardermoen
Vet ikke noe mer enn dette men var øyenvitne både til avgang og landingen etterpå!

Det var en C-130 fra US Navy 16-5348 som landet like før A380. Herculesen tok av ca 20 min før fra Gardermoen og returnerte.

Takk. Det passer. Han rapporterte problemer med trykket på god engelsk og fikk visual approach til 19R like før A380.

Tok en tur til OSL i ettermiddag og fikk med meg avgangen til LGW. Bilder tatt fra plattformen ved SAS museet.[emoji928]
9e20189f44dbab2f26348b5bcbe76a32.jpg

Tok en tur til OSL i ettermiddag og fikk med meg avgangen til LGW. Bilder tatt fra plattformen ved SAS museet.[emoji928]

Veldig bra bilder!
Tusen takk for at du deler bilder med oss på Flyprat :)

Flotte bilder, tusen takk! Er det lyset, eller er det en forskjell i blåfargen på høyre og venstre side?

Back